Gammel tv(?)-film
Fra : vadmand

Dato : 30-12-03 23:23

Er der nogen, der kan hjælpe med titlen på en ældre film (tv-film?) med
James Garner? Den handler om, at han har en sindssyg bror og tager ham med
ud i en fiskerhytte ved en sø ude i vildnisset i håb om at kunne helbrede
ham.

Plottet minder noget om Rain Man, men filmen må være ældre. Det er
efterhånden en del år siden, jeg så den, men den fik for alvor mine øjne op
for, hvor god en skuespiller James Garner egentlig er, når han får en
ordentlig rolle.

Per V.

Fra : Carl Drud

Dato : 30-12-03 23:38

On Tue, 30 Dec 2003 23:23:19 +0100, vadmandfjerndette wrote:

> [...]
> ud i en fiskerhytte ved en sø ude i vildnisset i håb om at kunne helbrede

Er det den her:

http://us.imdb.com/title/tt0091795/

Carl

Fra : vadmand

Dato : 31-12-03 00:00

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Er det den her:
>
> http://us.imdb.com/title/tt0091795/

Ja, det er den. Gid nogle tv-programplanlæggere læser dette og sætter den på
programmet igen.

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 31-12-03 00:24

<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

> [...]
>efterhånden en del år siden, jeg så den, men den fik for alvor mine øjne op
>for, hvor god en skuespiller James Garner egentlig er, når han får en

Han er (var?) glimrende og fik da vist også en Oscar (eller blev i al
fald nomineret) på sine gamle dage for "Dit hjerte er i fare, Murphy".
Hvis du ikke har set "Præsidenter på flugt" med ham og Jack Lemmon,
har du en herlig oplevelse til gode.

Fra : vadmand

Dato : 31-12-03 10:59

"Niels Søndergaard" <ns.fjerndette@post.cybercity.dk> skrev i en

> [...]
> fald nomineret) på sine gamle dage for "Dit hjerte er i fare, Murphy".
> Hvis du ikke har set "Præsidenter på flugt" med ham og Jack Lemmon,

Har set den og mindes især deres "personlige" tekster til "Hail to the
chief" samt scenen, hvor de skal springe af et tog.

"Victor/Victoria" og "Maverick" er også blandt Garners stjernestunder.

Per V.