Att.: Karsten Vinding (og andre), ang. "Gr~
Fra : AG

Dato : 30-12-03 22:52

Karsten skrev 14. december:

> Nogle Via chipsæt baserede bundkort kan give problemer med x8. Mit ASUS
> A7V8X kører ikke ret godt ved x8 men 100% stabilt ved x4 (noget jeg har
> fikset med højere spænding på AGP bussen, men det ved jeg ikke om dit
board
> kan).

Jeg er også indehaver af et Asus A7V8X-X bundkort, og har _netop_ problemer
med diverse 3D first-person-shooter spil, der fryser efter kort tid (ca. 1-2
minutter). Har prøvet næsten alt vil jeg påstå, men ikke at ændre spændingen
på min AGP bus. Jeg kan nemlig ikke gennemskue hvordan det skal gøre i BIOS.
Jeg kan ikke se nogen steder, hvor man kan regulere den.... man kan
selvfølgelig bruge smartgart til at regulere AGP hvis man har et ATI kort
(hvilket jeg har) - men som sagt: hvordan gør du det med AGP bussen i BIOS?

Og hvilket ATI chipset har du i øvrigt? Jeg har et 9600 pro, som jeg rundt
omkring på nettet har læst, at der er en del der har problemer med.

Mhv.
AG

Fra : Karsten Vinding

Dato : 31-12-03 15:02

In news:3ff1f380$0$27477$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, AG wrote:

Cut resten som jeg besvarede i en privat E-mail fra AG.

> Og hvilket ATI chipset har du i øvrigt? Jeg har et 9600 pro, som jeg
> rundt omkring på nettet har læst, at der er en del der har problemer
> med.

Mit er et 9500 Pro.

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : AG

Dato : 01-01-04 17:56

> Mit er et 9500 Pro.

OK - hvad med det med AGP bussen?

Fra : Karsten Vinding

Dato : 01-01-04 19:55

In news:3ff45117$0$27375$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, AG wrote:

> OK - hvad med det med AGP bussen?

Øhhh, har du ikke modtaget den mail jeg sendte til dig, eller hvad er det
ellers du vil vide.

Jeg mener at have svaret på alle de spørgsmål du stillede mig i din mail.

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : AG

Dato : 01-01-04 20:09

"> Øhhh, har du ikke modtaget den mail jeg sendte til dig, eller hvad er det
> ellers du vil vide.

Øh, næh...

> Jeg mener at have svaret på alle de spørgsmål du stillede mig i din mail.

Der må være sket en fejl så. Gider du sende den igen til andreasgeitner
snabela mail punktum dk