Bøfsandwich
Fra : S@ndman

Dato : 30-12-03 21:58

Hejsa,

Dette skal jeg lave torsdag med hakket oksekød self., men
nogle fede ting man kan putte i udover det alm. løg, agurk,
tomat osv.

Jeg smider også gerne en skive ost. over bøffen når den
bliver stegt.

Jimmy

Fra : Hauge

Dato : 30-12-03 22:08

Hejsa

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
> Dette skal jeg lave torsdag med hakket oksekød self., men
> nogle fede ting man kan putte i udover det alm. løg, agurk,
> tomat osv.

Det er da vist bare en burger.

Det her under er det jeg kalder en bøfsandwich:

Bøf (hvad ellers)
Rødbeder
Rå + ristet løg
Sennep
Ketchup
Remoulade
Og det vigtigste : brun sovs oven på det hele.
Nåja, der skal jo selvfølgelig en god bolle udenom det hele

Uhhmm mums slubre savle.

Velbekomme
Mvh Hauge

Fra : zasha

Dato : 30-12-03 23:02

<klip>
>det her er under er det jeg kalder en bøfsandwich:
>
> Bøf (hvad ellers)
> Rødbeder
> Rå + ristet løg
> Sennep
> Ketchup
> Remoulade
> Og det vigtigste : brun sovs oven på det hele.
> Nåja, der skal jo selvfølgelig en god bolle udenom det hele
>
> Uhhmm mums slubre savle.
>
> Velbekomme
> Mvh Hauge

Det lyder edderhylme......lææækkert *slurp*
--
Hilsen Heidi

http://chocolade.dk

Fra : Kim

Dato : 30-12-03 23:32

> [...]
> Remoulade
> Og det vigtigste : brun sovs oven på det hele.
> Nåja, der skal jo selvfølgelig en god bolle udenom det hele <

Unden, at vide det, kunne jeg forestille mig, at du er nordjyde. *GG*

Kim B. Steffensen.

Fra : Hauge

Dato : 30-12-03 23:39

Hejsa

"Kim" <vildsi@hotmail.com> wrote in message
> Unden, at vide det, kunne jeg forestille mig, at du er nordjyde. *GG*

Hehe, naaahhh.. Århus...

Men, det er den normale sandwich her i byen, om den så kommer nordfra, eller
om Århus hører under nordjylland, det ved jeg ikke, men gode, det er de sq

/Hauge

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 31-12-03 01:02

Hauge skrev i en meddelelse...

> Hehe, naaahhh.. Århus...
>
> Men, det er den normale sandwich her i byen, om den så kommer nordfra,
eller
> om Århus hører under nordjylland, det ved jeg ikke, men gode, det er de sq

Kan se vi har den samme smag i bøfsandwich så jeg har da lige en lille
anbefaling til dig hvis du ikke har været der endnu. Ebel-Å Grill ved
Assentoft på vejen mellem Randers og Grenå laver de mest utrolige
bøfsandwicher. De har dem i to størrelser og den store får du serveret på
den største ovale tallerken jeg nogensinde har set - fuldstændigt dækket af
sovs - man går aldrig sulten i seng efter sådan en - faktisk kan den sagtens
gælde for morgenmad, frokost og middag uden problemer

Mvh Tina - bøfsandwich-fan
--
www.gizzemissen.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-12-03 05:54

>Klip
Ehhhhhhhhh, lyder lækkert, meeeeeeeeeeeenn du har vel ik aktier i den
omtalte grill ??????

Godt Nytår
Michael

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 31-12-03 20:24

Michael Nielsen skrev i en meddelelse...

> Ehhhhhhhhh, lyder lækkert, meeeeeeeeeeeenn du har vel ik aktier i den
> omtalte grill ??????
>
> Godt Nytår
> Michael

Desværre ikke - kunne ellers have været lækkert hvis det affødte et
rabatkort her og der, men nej. Jeg er bare sjælden kunde på stedet (over et
år siden sidst).

Nytårshilsner fra Tina
--
www.gizzemissen.dk

Fra : Flemming Kold

Dato : 31-12-03 02:06

Nu er jeg sulten!

Fra : Nette

Dato : 31-12-03 01:14

"S@ndman" skrev i en meddelelse news:bssost$2pvb$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> tomat osv.
>
> Jeg smider også gerne en skive ost. over bøffen når den

Det er ikke en bøfsandwich, men en cheeseburger.
En bøfsandwich er ligesom Hauge beskriver.

Nette

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-12-03 01:42

Nette wrote:

> Det er ikke en bøfsandwich, men en cheeseburger.
> En bøfsandwich er ligesom Hauge beskriver.

Det kommer nok an på hvor i landet man kommer fra...

/David

Fra : Nette

Dato : 31-12-03 08:33

"David Rasmussen" skrev i en meddelelse
> Det kommer nok an på hvor i landet man kommer fra...

Jeg tror McD er rimelig enige med sig selv i, hvad de f.eks. kommer i deres
cheeseburgere, uanset hvilken afdeling i landet, du besøger.

Nette

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-12-03 10:17

Nette wrote:

> Jeg tror McD er rimelig enige med sig selv i, hvad de f.eks. kommer i deres
> cheeseburgere, uanset hvilken afdeling i landet, du besøger.

Heheh... Nu tænkte jeg mere på betegnelsen "bøfsandwich" og hvad den
dækker over.

/David

Fra : NIL

Dato : 31-12-03 11:08

> En bøfsandwich er ligesom Hauge beskriver.
>
> Nette

Hmmm...ikke hvis man kommer fra Fyn!
Dér kunne man ikke drømme om at hælde brun sauce over...uha!
I stedet ville man nok dryppe lidt engelsk sauce (Worcestershire) på den
underste bolle (under rødbederne).

Hilsen
NIL