9600PRO eller 9800SE
Fra : Jens Christian Gam

Dato : 29-12-03 23:21

hejsa, lige et hurtigt ? inden jeg bestiller et nyt GF kort, vil i anbefale
et

Sapphire ATI Radeon 9800SE / 128 MB
Radeon 9800 SE / AGP X8 / 128MB DDR

eller et

Sapphire Radeon 9600PRO / 128 MB DDR / TV-Out
Radeon 9600 Pro / AGP X8 / 128MB DDR

Mvh

Jens Chr.

Fra : Jens Christian Gam

Dato : 29-12-03 23:23

hov glemte lige at skrive at det er til en seriøs gamer, så det skal kunne
trække en del, og helst kunne overclockes til at yde lidt ekstra når det
blir nødvendigt.

mvh

Jens Chr.

Fra : kurt lund

Dato : 30-12-03 16:43

"Jens Christian Gam" <wont@tell.you> skrev i en meddelelse
> [...]
> trække en del, og helst kunne overclockes til at yde lidt ekstra når det

Hej

Hvis det er til en seriøs gamer så vælg 9600 Pro , da 9800SE er langsommere
end 9600Pro
eller endnu bedre 9700 Pro /9800 Pro / 9800XT
Hvis jeg skulle købe idag vil jeg vælge et 9800 Pro

Kurt

Fra : Bjørn

Dato : 30-12-03 16:47

Igen henviser jeg til:
http://www20.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-03.html

Dog kan mange 9800SE overclockes til 9800/9800PRO kort - så det ville jeg
tage.

Scoren på de 2 kort er jo næsten identisk.