Printerdrivere til Canon, nul XP
Fra : Per Moreau

Dato : 29-12-03 22:31

Det var ikke så godt.
Jeg står og skal bruge en driver til en Canon BJC-620 som skal være
XP compatibel og det nærmeste man kommer XP er Win95 og WinNT 4.0
Hvilken af de 2 ville i anbefale at jeg bruger til min gamle printer
for at den ikke klokker i det under WinXP ?

Mvh
Per M.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-12-03 23:40

"Per Moreau" <the_alfalfanator@COLDhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilken af de 2 ville i anbefale at jeg bruger til min gamle printer
> for at den ikke klokker i det under WinXP ?

Ingen af dem. Så vidt jeg lige kan se, så følger der driver med xp til netop
denne printer (og mange andre). Så det burde være nok at sætte den på pc.en
og lade windows lede efter den. Hvis den ikke kan finde den, kan du manuelt
gå ind og finde driveren til den. Jeg har netop set, at den er der.

Kurt

Fra : Per Moreau

Dato : 30-12-03 00:56

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> wrote in

> [...]
> den på pc.en og lade windows lede efter den. Hvis den ikke kan finde
> den, kan du manuelt gå ind og finde driveren til den. Jeg har netop

Puha, det var heldigt at den allerede er under XP.
Mange tak for svaret.

mvh
Per M.