Perserfarver?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-12-03 18:29

Hvor er det nu, jeg har set en oversigt over farver osv? Og nej, jeg skal
ikke ha en langhårskat *S* men jeg har fået en perser-tøjkat i
Svedskestørrelse i julegave og ville gerne blære mig med, at den skam havde
en hel rigtig farvekombination - den er nærmest cremefarvet med brune poter
og ditto halespids. *GG*

Venlig hilsen Dikte (og Svedsken, som lige nu putter med tøjkatten)
---
www.dikte.dk

Fra : Sanni Truedsson

Dato : 29-12-03 18:38

Det lyder som en colourpoint perser, måske chokoladefarvet.

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-12-03 18:45

> [...]
poter
> og ditto halespids. *GG*
>
> Venlig hilsen Dikte (og Svedsken, som lige nu putter med tøjkatten)

Hej
Ja, det lyder da som en Colourpoint, du kan se nogle af dem på denne
hjemmeside:
http://www.nasada.dk/
Hilsen Vibeke

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 15:54

Benedikte Brisson skrev i <news:3ff0644b$0$133$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,>:

> jeg har fået en perser-tøjkat i
> Svedskestørrelse i julegave og ville gerne blære mig med, at den skam
> havde en hel rigtig farvekombination - den er nærmest cremefarvet med
> brune poter og ditto halespids. *GG*

Det lyder som om du har fået en Dizzy

Diz er bruntortiemasket (f 33) - http://www.lotte-m.dk/dizzy.shtml

Godt nytår!

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 09-01-04 15:09

> [...]
havde
> en hel rigtig farvekombination - den er nærmest cremefarvet med brune

Nu har jeg lagt et billede af Svedske og tøjkatten ud her:

Venlig hilsen Dikte
---
http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/