Pinnacle TV-Kort, digitalisering af vhs-bå~
Fra : Tonny Andersen

Dato : 29-12-03 21:27

Hej Alle

Håber dette er den rigtige gruppe.
Jeg har fådet en Pinnacle PCTV kort i julegave og den køre findt. Men jeg
kunne godt tænke mig at få mine VHS-bånd degitaliseret, men min video har
kun en scart udgang, mens der er en s-vhs udgang i tvkortet, der har jeg set
man kan få en scart til s-vhs kabel, er det bare sådan en jeg skal have el.
skal det gøres på en helt anden måde?
Jeg har prøvet at sætte video direkte i antennestikket, men her blinkede
billedet og når jeg optog kørte billedet for hurtigt mens lyden kørte i
normal hastighed.

Mvh Tonny

Mvh Tonny

Fra : M. Jørgensen

Dato : 29-12-03 23:01

"Tonny Andersen" <tonny@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet at sætte video direkte i antennestikket, men her blinkede
> billedet og når jeg optog kørte billedet for hurtigt mens lyden kørte i

Hej Tonny

Det er sådan et stik scart til s-vhs du skal bruge du kan enten bruge s-vhs
udgangen eller composite udgangen på stikket.

/Mogens