fejl ved "kommunikationsport Com 1 og com ~
Fra : IB

Dato : 29-12-03 18:08

JEg har lige installeret XP på en ældre maskine, men under
enhedshåndteringen er der fejl ved "kommunikationsport Com 1 og com 2. Jeg
har prøvet at fjerne dem og søge efter ny hardware, men får stadig samme
fejl.

Fejl : Windows har stoppet denne enhed, da den har rapporteret en fejl (kode
43)

Please help me.

Fra : BOH

Dato : 30-12-03 12:57

IB wrote:
> [...]
> stadig samme fejl.
>
> Fejl : Windows har stoppet denne enhed, da den har rapporteret en

Check at din bios er up-to-date. Der var allerede ved introduktion af
windows 2000 noget med de serielle porte.
Prøv evt. Windows grupperne

--
Mvh Morten

Fra : IB

Dato : 30-12-03 15:27

Hurra det hjalp med en Bios update. Tusind tak for hjælpen til
Morten.