Bille1948 10898
Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 27-12-03 19:16

"Thomas Jørgensen" <thomas@overvindinge.dk> skrev i en meddelelse
news:3feda7d3$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej Alle
>
> og godt nytår !
>
> Kan den samme FT være lagt ind på ddd.dda.dk 2 gange ?
>
> se her :

Ja det er sket nogle gange. Jeg har selv meddelt dette til webmaster på DDA
i håb om at det bliver rettet. Dog er det jo ikke et problem i daglig brug.

Kjeld Jakobsen

Fra : Bo

Dato : 28-12-03 11:46

På cd-1845 er A0010 ikke med, begge findes på dda4 cd'en.
Uden at have været i dybden ser de ens ud.
A0010 er ikke med i index på dda4, så mon ikke den er udgået.

Bo

www.boekelund.dk

http://ddd.dda.dk/asp/vis_husstand.asp?amt=vejle&herred=N%F8rre+Tyrstrup&enh
ed=S%F8nder+Bjert&stednavn=Agtrup+skov&matr_nr_adresse=lejehus&matrikel=&kil
de=FT-1845&indtastningsnr=A0010&husstands_familienr=15+F2

> og

http://ddd.dda.dk/asp/vis_husstand.asp?amt=vejle&herred=N%F8rre+Tyrstrup&enh
ed=S%F8nder+Bjert&stednavn=II.+Byen+Agtrupskov&matr_nr_adresse=Leiehuus&matr
ikel=&kilde=FT-1845&indtastningsnr=C3529&husstands_familienr=15b

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 28-12-03 11:55

On Sun, 28 Dec 2003 11:46:23 +0100, "Bo" <FJERNbo@dadlnet.dk> wrote:

>På cd-1845 er A0010 ikke med, begge findes på dda4 cd'en.
>Uden at have været i dybden ser de ens ud.
>A0010 er ikke med i index på dda4, så mon ikke den er udgået.

Jo, det er den (men jeg ved ikke, om den er pillet ud af databasen).
Som KIP-nummeret A0010 fortæller, så er disse indtastninger fra Nørre
Tyrstrup herred meget gamle. Sidste år var der så en, der ville læse
korrektur på dem; men efter at have kigget nærmere på dem, syntes han,
det ville være nemmere at indtaste forfra - derfor.
--
Lars J. Helbo
lars@helbo.org