In a woooorld.....
Fra : d e n t r o

Dato : 29-12-03 16:37

Jeg så en gang en trailer med en fortæller som brugte alle de klassiske
trailer-vendinger. Jeg kan ikke huske om det var en trailer til en faktisk
film, eller om det bare var noget der var lavet for skæg.

Hvor kan jeg finde den igen og hvad hedder den?

/ d e n t r o

Fra : Peter Lind

Dato : 29-12-03 17:14

d e n t r o wrote:
> [...]
> klassiske trailer-vendinger. Jeg kan ikke huske om det var en trailer
> til en faktisk film, eller om det bare var noget der var lavet for

Du tænker garanteret på traileren til Jerry Seinfelds film "Comedian", som
vel nærmest er en dokumentarfilm om det at være stand-up komiker. Traileren
viser manden der er vant til at sige "In a world where...", og han kan slet
ikke sige noget der ikke er en total kliche.

> Hvor kan jeg finde den igen og hvad hedder den?

http://www.apple.com/trailers/miramax/comedian.html

er et bud...

Godt nytår!!

Peter Lind