CD-wow HK$ priser og GB£ priser, skifter v~
Fra : Andrew

Dato : 28-12-03 21:25

Hejsa

Jeg syntes at jeg læste at cdwow ville ændre deres priser på Hong Kong sitet
så de matchede dem på den engelske side. Priserne på Hong Kong siden er
generelt 10-15% lavere end på den engelske side, og hvis man alligevel har
en liste af ting man gerne vil have kan man jo lige så godt købe dem før
nytår så man sparer de 15%!

Eksempelvist kostert Colplays nye cd 8,99£ på den engelske men 7,74£ på Hong
kong siden, det er ca. 15% billigere og mange bække små...

Men er det bare et rygte at priserne skifter ved nytår, eller hvad?

Mvh ANDERS

Fra : Rune Jensen

Dato : 28-12-03 23:58

"Andrew" <andvalenFJERN@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kong siden, det er ca. 15% billigere og mange bække små...
>
> Men er det bare et rygte at priserne skifter ved nytår, eller hvad?

Det skulle det ikke være, det er CD-WOW der selv har udtalt det i en
artikel...kan ikke huske navnet på hende, men hun var fra den svenske
afdeling

[Rune]

Fra : Kim Odgaard

Dato : 29-12-03 00:24

> Det skulle det ikke være, det er CD-WOW der selv har udtalt det i en
> artikel...kan ikke huske navnet på hende, men hun var fra den svenske
> afdeling

Her er artiklen:

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=299438&TemplateID=5567

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 29-12-03 01:04

On Mon, 29 Dec 2003 00:24:19 +0100, Kim Odgaard wrote:

> Her er artiklen:
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=299438&TemplateID=5567

Hmmm... det var lige det der fik mig til at bruge 77,95 US$
Så bli'r det spændende om den slipper igennem uden told og moms, for den
kommer i én box.

Lad os håbe at CD-WOW overlever som det kører nu. Mit filmbudget er helt
sikkert noget højere når der er billige film i udsigt, end når det er til
de normale lokale ret høje priser.

--
Mvh. Lars

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 29-12-03 10:04

Lars Jørgensen <fake@email.invalid> skrev:

> Hmmm... det var lige det der fik mig til at bruge 77,95 US$
> Så bli'r det spændende om den slipper igennem uden told og moms,
> for den kommer i én box.

Du kommer med så godt som 100% sikkerhed ikke til at betale told eller
moms (ikke helt 100% da PostDKs toldmedarbejdere ikke altid har helt
styr på hvad de laver desværre).

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 29-12-03 10:05

> [...]

> Eksempelvist kostert Colplays nye cd 8,99£ på den engelske men
> 7,74£ på Hong kong siden, det er ca. 15% billigere og mange bække

Med rabat på GB siden er prisen 6,49£

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-12-03 12:35

On 29 Dec 2003 09:05:11 GMT, "Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk>
wrote:

>Med rabat på GB siden er prisen 6,49£

Hvordan får du den sænket så meget?
Jeg kan bruge en voucher til at sænke den £1.5.

Jeg havde engang et link der sænkede priserne med £1, men det virker
ikke for mig mere.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Tim Christensen

Dato : 29-12-03 13:33

Stefan Bruhn wrote:

> Jeg havde engang et link der sænkede priserne med £1, men det virker
> ikke for mig mere.

http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=83007-85600-58860-70547-36140

Virker, men det kan godt være at du skal slette nogle cookies.

Mvh

Tim

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-12-03 14:39

On Mon, 29 Dec 2003 13:33:06 +0100, Tim Christensen <nospam@eson.dk>
wrote:

>http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=83007-85600-58860-70547-36140
>
>Virker, men det kan godt være at du skal slette nogle cookies.

Yes, det ser ud til at virke! Tak skal du have!

Fra : Morten Bowman

Dato : 29-12-03 17:49

>http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=83007-85600-58860-70547-36140
>
>Virker, men det kan godt være at du skal slette nogle cookies.

Hvordan gør man det?

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Stampe

Dato : 01-01-04 16:25

On Mon, 29 Dec 2003 16:49:17 GMT, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Hvordan gør man det?

Vælger hvad du vil have, bestiller og betaler - det er det.

Du kan evt. sammenligne med priserne her: http://www6.cd-wow.com/
£1 højere alle sammen