Fra London til Dublin med tog og færge
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 28-12-03 16:27

Halløjsa..

Nogen der har erfaringer med ovenstående? En ven og jeg selv tager en tur
til London i slutningen af marts, og skal også en tur forbi Irland - og så
tænkte vi, at man med en tog og færgetur også kunne få set lidt af Wales og
kystområderne. Nogen der har prøvet det, ved hvad det koster, hvor man
bestiller, osv.?

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Henning Nielsen

Dato : 28-12-03 17:38

Hej
Har godt nok ikke prøvet den tur, men vejen frem må være tog fra London til
Holyhead - tjek http://www.nationalrail.co.uk for tider og reserveringer.
Fra Holyhead kan man sejle med Stena Line til Dublin - mere her:
http://www.stenaline.co.uk.

Har for mange år siden rejst langs Wales nordkyst. Det er flot, men vær
beredt på regnvejr. Det samme gælder Dublin, men her er der altid en
hyggelig pub, hvor man kan søge tilflugt. For øvrigt kan man finde MEGET
billige flybilletter fra London til Dublin hos Ryanair.

Venlig hilsen
Henning