Foto
IBM760 5420
Teil 3020
er der nogen der kender dette kamera Tekxo~
Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 28-12-03 15:18

Er der nogen der kender dette kamera Tekxon Kamera 4.0 MPixel CCD med Sony
linse.

http://www.tekxon-tech.com.tw/product/tx2/tx2_e.htm

hvor hurtigt er det til at starte op ???

Søren Jensen
Som skal have nyt digitalKamera til max 2500,-kr
og som sætter pris på huetigt op start og 3.0MPixel og 3 X zoom.
kom med nogle forslag.

Fra : HCS [4000]

Dato : 28-12-03 17:27

Der er meget delte meninger om disse 'ikke mærkevare' kameraer, og jeg
kender ikke omtalte. Mange er tilfredse, andre ikke, det kommer vel an på
hvor store ens egne kvalitetskrav er. Efter min mening er der er ingen tvivl
om, at køber man en kendt mærkevare, får man et bedre kamera. Du får hvad du
betaler for.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

----------

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-12-03 19:23

Søren Jensen(9800) (sjakalen01@msn.com) skrev følgende:

> Søren Jensen
> Som skal have nyt digitalKamera til max 2500,-kr
> og som sætter pris på huetigt op start og 3.0MPixel og 3 X zoom.
> kom med nogle forslag.

Svaret kan næsten kun være Canon A70. Opstart ~ 1½ sek. 3.2 MP og 3 x zoom.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587982

Nu ved jeg ikke om de 2500 var inkl. eller ekskl. batterier. Der medfølger
ikke batteri til A70'eren. Ellers er A60 en mulighed. Samme kamera med 2.1
MP til ~1500 kr.

- Martin

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-12-03 19:30

On 2003-12-28, Søren Jensen(9800) <sjakalen01@msn.com> wrote:
> [...]
> Som skal have nyt digitalKamera til max 2500,-kr
> og som sætter pris på huetigt op start og 3.0MPixel og 3 X zoom.

Der er mange muligheder. Canon har et par stykker, ellers er der:
Nikon, Fuji, Minolta, Kodak, Olympus og Sony der alle laver rimelige
kameraer, og også 3Mpix til under 2500 kr jvf. www.edbpriser.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-12-03 19:33

> [...]
> Som skal have nyt digitalKamera til max 2500,-kr
> og som sætter pris på huetigt op start og 3.0MPixel og 3 X zoom.

Hvis du ikke kender den, er der en gruppe til køb/salg af brugt fotoudstyr.
News:dk.marked.privat.foto

- Martin