Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Microtek FilmScan 2700
Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 28-12-03 13:49

Hej NG

Kender i noget til denne diasscanner?

Hilsen Jesper

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 28-12-03 16:43

Hej

Jeg har en...

René

"Jesper Bay Hebsgaard" <jesper@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3feed1be$0$27440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Kender i noget til denne diasscanner?
>
> Hilsen Jesper

Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 28-12-03 17:56

Hej René

Syntes du den er god!? Hvordan er scan-kvaliteten og er den pengene værd?

Hilsen, Jesper

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 28-12-03 18:14

Hej Jesper

Jeg synes den klarer sig rimelig godt, men jeg kom også fra en
Flatbedscanner med diasadapter. Jeg fik min af min arbejdsplads (fik stillet
edbudstyr til rådighed for 20000 kr, skulle bare selv vælge). Hvis jeg
skulle købe noget selv, ville jeg kigge til Tyskland f.eks.
www.technikdirekt.de hvor man kan få Reflecta (samme som microtek)
Silverscan 3600, der får du lidt mere opløsning, til kun 192 euro...

Hvis jeg havde flere penge ville det nok blive en Minolta DualScan...

Hvis du vil kan jeg lave en scanning, gemme den i jpg og sende den til dig.
Skriv en mail til mig min adresse er cigarer[a]tiscali dot dk

Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 28-12-03 18:22

Hej René

Det må du gerne sende et foto så kigger jeg på det.
jesper@paradis.tdcadsl.dk

Det bliver nok i Tyskland den bliver købt.