Julegaven
Fra : dpl

Dato : 28-12-03 20:45

Ja så er han her, min lille julegave. *smil*

Jeg var i Tyskland fredag og hente min nye kat, en sibirer hankat. En
skøn lille sølv-tabby fyr der er kælen ud over al rimelighed. Allerede
første nat lagde han sig trygt til at sove på min hovedepude, så
selvtilliden er helt i top.

Han er blevet introduceret til alle kattene og begge hunde i dag uden
problemer. Han er ganske cool, og de andre, ja de er jo ved at være vant
til at der dukker nye op med mellemrum *smil*.

Raisa har også hilst på, men viser endnu ikke den store interesse. Han
er jo også blot en lille purk på blot 7 måneder. Forhåbentlig finder hun
også ud af hvor dejlig han er, i løbet af sommeren *smil*

Vi kalder den lille fyr Viktor, og de første billeder af ham kan ses i
mit album.
http://makeashorterlink.com/?W3E1248E6

Hilsen Dorthe

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 28-12-03 20:44

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> også ud af hvor dejlig han er, i løbet af sommeren *smil*
>
> Vi kalder den lille fyr Viktor, og de første billeder af ham kan ses i

Nåååååååååååååå hvor er han dejlig.
Tillykke med ham

Knus Linda

Fra : Katrine Nederby

Dato : 28-12-03 20:51

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg var i Tyskland fredag og hente min nye kat, en sibirer hankat. En
> skøn lille sølv-tabby fyr ...

Stort tillykke, Dorthe. Han er *meget* smuk Håber, Raisa også bliver
tilstrækkeligt glad for ham med tiden

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Charlotte

Dato : 28-12-03 21:03

Kære Dorthe...
"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i news:3FEF32AF.1010006@hotmail.com...
> Ja så er han her, min lille julegave. *smil*

Altså...jeg er nødt til at sige det: Han kan ikke bo hos dig! Han skal da bo
her *fnis*

Tillykke - han er BEDÅRENDE!

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Ann K

Dato : 28-12-03 22:05

> [...]
> Ja så er han her, min lille julegave. *smil*

> Vi kalder den lille fyr Viktor, og de første billeder af ham kan ses i

Det der Dorthe... det er tortur!!!
Jeg skal IKKE have flere katte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men han lyser da bare af charme selvtillid og lækkert hår
Raisa vil da være et skarn, hvis hun kan modstå det!

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : dpl

Dato : 28-12-03 22:22

Ann K wrote:
> [...]

> Men han lyser da bare af charme selvtillid og lækkert hår
> Raisa vil da være et skarn, hvis hun kan modstå det!

Jamen Ann... han er da sandelig heller ikke til salg *smil*
Men jeg skal bestemt ikke undlade at gøre dig opmærksom på det, hvis vi
skulle have sibi-killinger til salg en dag *GRIN*

Lækkert hår er lige hvad han har. En stor flot krave for sådan en lille
fyr, og en dejlig tyk pels allerede.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Ann K

Dato : 28-12-03 22:26

> Jamen Ann... han er da sandelig heller ikke til salg *smil*

Ved jeg skam godt... heldigvis... ellers havde vi sørme nok fået en afløser
for Ranje...

> Men jeg skal bestemt ikke undlade at gøre dig opmærksom på det, hvis vi
> skulle have sibi-killinger til salg en dag *GRIN*

Og det er jo så lige netop dér torturen kommer ind!
Jeg _har_ jo sagt at sibirer er skønne - og jeg da bestemt en skønne dag
osv.... og så kommer du med en kombination af en sølvkat og en blå... tror
du virkelig at jeg er så hamrende standhaftig???
Nå, hva'... håber så bare at alle killingern bliver hunner og at de er
tortie!!!
Så bliver det nemt at synes at de er grimme ;-D og at jeg ikke skal have
en....

Fra : maz

Dato : 28-12-03 22:42

Ann K wrote:
> Nå, hva'... håber så bare at alle killingern bliver hunner og at de er
> tortie!!!
> Så bliver det nemt at synes at de er grimme ;-D og at jeg ikke skal
> have en....
Jaja, Ann.... Sidste gang lukkede du jo bare øjnene, så jeg tror ikke det
hjælper! Hils Kludetæppet!

/Maria ... og de tre smukke hankatte

... og tillykke endnu en gang Dorthe - Han ser altså bare lækker ud

Fra : Jan R.2610

Dato : 29-12-03 02:23

Hej Maria

> Jaja, Ann.... Sidste gang lukkede du jo bare øjnene, så jeg tror ikke det
> hjælper! Hils Kludetæppet!

Kludetæppet takker for hilsenen...
- og det var altså ikke mig der valgte den grimme kat!!!
Hun valgte Jan
Ved at jeg aldrig selv vil vælge en tortie... kun tage den ind, hvis der
var "særlige omstændigheder"

Men måske meget godt at Jan fungerer som stopklods for antallet af katte
(og hunde) her hjemme... har ubehjælpeligt forelsket mig i Askes halvnevø
T'Binas Faramir og Helle Andersen har lige pt en skøn lille aby-pige, der
nok ville være den helt rigtige legekammerat for Namacoola
Og så kommer Dorthe nu og annoncerer at der er små sibi-mislinger på vej...
øhh - måske engang med tiden
Uff - jeg ville drukne i katte!!!

Mvh Ann - der har en ambition om at få katteholdet ned på max to... det vil
nok heldigvis tage mange år

Fra : Kate

Dato : 29-12-03 11:15

"Jan R.2610" <tsarsSLET@DETTEos.dk> wrote in

> Mvh Ann - der har en ambition om at få katteholdet ned på max
> to... det vil nok heldigvis tage mange år

Ja, den ambition har jeg også haft i mange år, men her kommer der bare
flere i stedet for færre men jeg har selvfølgelig heller ikke en
"stopklods"

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 28-12-03 22:55

Stort tillykke uhmmm han er bare smuk og det lyder til at han tager det
hele i "stiv pote" det er bare lækkert og
Raisa skal såmænd nok for øjnene op for hans "kvaliteter"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Denise

Dato : 29-12-03 07:38

Hej Dorthe
Tillykke, tillykke. Sikken en julegave. Mums, hvor er han bare dejlig

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 29-12-03 11:12

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> http://makeashorterlink.com/?W3E1248E6

Uhhh, han er flot. Der kan komme nogle dejlige småmisser ud af ham og
Raisa

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-12-03 13:14

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Uhhh, han er flot. Der kan komme nogle dejlige småmisser ud af ham og
> [...]

Hej
Uh... så lykkedes det endeligt, et stort TILLYKKE med ham.
Hilsen Vibeke