Danks kabeltv og mail
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 27-12-03 16:48

Hej

Min bror har internet gennem Dansk Kabeltv - jeg kan se at det er gennem
tdc - så burde han ikke kunne ændre sine mailindstillinger i tdc's
webmail? (Han skal have sin mailadresse til at videresende til en
anden.)

Han siger at han ikke kan logge ind i tdcs webmail - jeg har ham dog
mistænkt for at have glemt sit password ...

Men det /kunne/ jo være at dk-tv kunder slet ikke kan gøre sådan noget

http://www.gartneriet.dk

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 27-12-03 17:57

> [...]
> tdc - så burde han ikke kunne ændre sine mailindstillinger i tdc's
> webmail? (Han skal have sin mailadresse til at videresende til en

Jo, TDC's webmail virker også for Dansk Kabel TV's kunder.
--
Venlig hilsen
Kasper Bøggild