E-Mail
webnoob 5265
Korrekt opsætning af Xnews
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-12-03 16:21

Hey på gruppen.

Blir spanket lidt for det med tegnsætningen i Xnews , som jeg lige er
gået over til. Har googlet efter et løsning og fandt opfordring til at
følge disse links, men jeg kan ikke åbne dem?
<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/installation.html>
<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/opsaetning.html#compose>

Hvordan gør man Xnews "så lovlig som movlig"
På forhånd en hel mullion tak!

--
Mvfh. Arne Lorenzen

Fra : Dino

Dato : 27-12-03 17:32

Den 27-12 2003 skrev Arne Lorenzen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Blir spanket lidt for det med tegnsætningen i Xnews , som jeg lige er
> gået over til.
<Klip>
> Hvordan gør man Xnews "så lovlig som movlig"

Tilføj i Xnews.ini til [Compose] sektionen

CustomHeadersCount=3
CustomHeader1=*MIME-Version: 1.0
CustomHeader2=*Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
CustomHeader3=*Content-Transfer-Encoding: 8bit

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-12-03 18:12

Dino <dino@despammed.com> skrev i

> [...]

> CustomHeader1=*MIME-Version: 1.0
> CustomHeader2=*Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
> CustomHeader3=*Content-Transfer-Encoding: 8bit

Bukker og takker

--
Mvfh. Arne Lorenzen
- der da gerne vil ha´det at vide, hvis det ikke funker....