ATI all in wonder TV indstilling
Fra : Thorkild

Dato : 27-12-03 17:34

Hej gruppe

Jeg har et problem med mit ATI All in Wonder 9700 Pro kort.

Pludselig kan jeg ikke se TV mere fordi kortet tror at det er et NTSC signal
og ikke et PAL signal det modtager. Går jeg ind i opsætning af TV og kørere
installations wizard kan jeg ikke længere vælge mellem NTSC og PAL
(rullelisten er tom). Går jeg ind på indstillinger for de enkelte kanaler
kan jeg vælge PAL for hver enkelt kanal, men jeg kan ikke gemme
indstillingerne. Jeg har prøvet at opdatere drivere m.m. men så mister jeg
blot TV funktionen. Jeg har fjernet alle drivere og geninstalleret ATI
drivere og multimedia center, men uden at det hjælper.

Jeg vil umiddelbart tro at det handler om at komme af med alle ATI filer,
men det er åbenbart ikke lykkedes mig endnu.

Er der nogen der har en god ide til løsning af mit problem?

mvh Thorkild

Fra : Michael Dancygier

Dato : 28-12-03 12:29

Kører du Direcx version 9.0b eller har opdateret fornyllig til denne version
? Hvis ja, så skal du muligvis hente en opdatering hos microsoft
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&familyid=8DFD1B6D-E177-4A0E-91D0-B4310675B02B

Det kan være det hjælper !

Michael

Fra : T. Ahm

Dato : 05-01-04 08:46

Tak for hjælpen

mvh Thorkild

Fra : Henrik Bonde

Dato : 28-12-03 22:54

On Sat, 27 Dec 2003 17:34:04 +0100, "Thorkild" <tahm@post3.tele.dk>
wrote:

>Er der nogen der har en god ide til løsning af mit problem?
Jeg har oplevet det samme problem, hvis jeg ikke har installeret den
danske sprogpakke (European Lang. Pack2)
Og til den sidste MMC (8.8), er der endnu ikke udgivet sprogpakker.
MMC 8.7 og tilhørende sprogpakker, kan hentes her:
http://www.ati.com/support/products/radeonwinxppreviousdrivers.html

Så har du opgraderet til 8.8, må du tilbage til 8.7

Mht DirectX følger du bare det link Michael gav dig. Så får du din
tuner tilbage, med de nye drivere.

Mvh
Henrik Bonde