pladsproblemer
Fra : P.sørensen

Dato : 29-12-03 11:23

Hej, har netop installeret nyt bundkort - asus p4p800 de luxe - virker fint,
MEN, det er da hamrende irriterende at de har placeret IDE stikkene i højre
side, lige bagved hvor diskdrev, harddiske m.m. stikker ud. Det er praktisk
taget umuligt at komme ind bagved uden at skulle skille det halve af
computeren ad igen.
Mit kabinet er selvfølgelig nok for lille, men hvad kan foreslås? Er et
større kabinet løsningen - eller ender man stadig op med denne konflikt
mellem bundkort (idestik) og diskplaceringer? (iøvrigt kommer RAM blokkene
også i vejen, da de sidder i samme (øverste højre) hjørne).
Nogle gode erfaringer med andre kabinetter - eller andre forslag?
preben

Fra : Peter

Dato : 29-12-03 13:07

"P.sørensen" <removepbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også i vejen, da de sidder i samme (øverste højre) hjørne).
> Nogle gode erfaringer med andre kabinetter - eller andre forslag?

Nu skriver du jo ikke lige så meget om, hvad for et kabinet du har, men ud
fra din beskrivelse, vil jeg tro du har et minitower.
Et Miditower vil nok løse dine problemer, som det gjorde her da vi kørte
Asus P5A.

Peter B