epson printer
Fra : Ingrid

Dato : 29-12-03 08:36

Hejsa
Jeg har en epson printer som lige har fået en ny blæk ( påfyldning )
men den kan ikke se det, jeg får uafbrudt melding om den mangler sort blæk,
og jeg kan kontakte autoriseret værksted ??
Hilsen Ingrid

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-12-03 09:15

Ingrid wrote:
> Jeg har en epson printer som lige har fået en ny blæk ( påfyldning )
> men den kan ikke se det, jeg får uafbrudt melding om den mangler sort
> blæk, og jeg kan kontakte autoriseret værksted ??

Har du prøvet at "lade som om" du skifter blækpatron? Altså tage patronen ud
og sætte den samme i igen. Det virker på min Epson.
--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Ingrid

Dato : 29-12-03 09:51

Jeg har prøvet det, har også haft usb stikket ude og strøm ligeså ?? vil
gerne beholde den printer, da jeg syntes den er god til at printe billeder
ud ) så al hjælp modtages gerne.
Afinst. og inst har jeg også ??

Fra : Henning Lund

Dato : 29-12-03 15:51

Ingrid wrote:
> Jeg har prøvet det, har også haft usb stikket ude og strøm ligeså ??
> vil gerne beholde den printer, da jeg syntes den er god til at printe
> billeder ud ) så al hjælp modtages gerne.

Kør renseprogrammet, den er nok stoppet.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Ingrid

Dato : 29-12-03 16:27

Den kan heller ikke køres, der får jeg samme svar, under egenskaber kan jeg
intet bruge , boxen kommer med det samme jeg prøver ??
Hilsen Ingrid

Fra : Henning Lund

Dato : 29-12-03 17:59

Ingrid wrote:
> Den kan heller ikke køres, der får jeg samme svar, under egenskaber
> kan jeg intet bruge , boxen kommer med det samme jeg prøver ??

Sært, patronen er åbenbart gået til, har du ikke en bekendt du kan prøve
at låne en ved for at se om det er tilfældet?
Alternativt er at købe en ny til en 30-40 kr.

Fra : Henning Olsen

Dato : 30-12-03 00:05

Hej

Jeg har Epson 980 og har samme problem, jeg snakkede med Epson Danmark, de
sagde at det ikke kunne betale sig at få den rep. jeg var beder stillede med
at købe en ny

Med venlig hilsen

Henning Olsen

Fra : Henning Olsen

Dato : 30-12-03 00:21

skal lige siges jeg prøvet rense program og nye orgnial patroner og med
rense væske ude held.

Med venlig hilsen

Henning Olsen