problem med cpmpaq armada 1750
Fra : klaus svendsen

Dato : 28-12-03 17:22

Jeg sidder og prøver at få en compaq armada 1750 igang. den starter op i
compaq dianostic et eller andet. her kan man teste maskinen for fejl,
hvilket er gjort, men den finder ingen fejl.

Den hopper direkte ind i dette og jeg kan ikke komme udenom.

er der nogle kloge hoveder, som har en ide om hvad fejlen kan være?

mvh
klaus

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-12-03 19:47

"klaus svendsen" <klausberghFJERN@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den hopper direkte ind i dette og jeg kan ikke komme udenom.
>
> er der nogle kloge hoveder, som har en ide om hvad fejlen kan være?

Det der diagnostic er en extra skjult partion, hvor værktøjet ligger på.

Det er ikke sådan, at denne partition er blevet gjort aktiv, så det altid er
den der boot'es på ???

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : klaus svendsen

Dato : 28-12-03 20:53

Hej

muligvis. ved dog ikke om det er tilfældet, det er nemlig ikke min maskine.
Kan man sætte den tilbage?

Fra : Jan Vennike

Dato : 29-12-03 07:16

> Hej
>
> muligvis. ved dog ikke om det er tilfældet, det er nemlig ikke min
maskine.
> Kan man sætte den tilbage?

Ja da

Men det er lang tid siden jeg har rodet med det, så det nemmeste ville nok
være at bruge en PowerQuest Partitionmagic boot disk til det. Dvs man booter
på en Win 98 og derefter starter PQMAGIC på diskette nr 2 - sig til hvis du
mangler, så kan du "låne" en af mig

Fra : klaus svendsen

Dato : 29-12-03 15:49

Hej Jan