Reservedel til HP 6L
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 28-12-03 15:36

Hej,

Jeg har fået en HP 6L, hvor udskriften er udsmøret i den ene side, ca. 2 cm.
Jeg skilte printeren ad og fandt at en del i printeren manglede det tynde
sorte dæk-plastik. Se den røde cirkel i højre side på
http://www.darling.dk/diverse/hp6l_picture.jpg

Kan denne del fås løst og hvor finder jeg partnummeret? Hvad hedder delen?
Sidst men ikke mindst: Kan jeg forvente en pris på under kr. 200,- inkl. moms?
(Ellers bliver den solgt som den er..)

På forhånd tak - og godt nytår!

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-12-03 15:42

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> wrote:

>Kan denne del fås løst og hvor finder jeg partnummeret? Hvad hedder delen?
>Sidst men ikke mindst: Kan jeg forvente en pris på under kr. 200,- inkl. moms?
>(Ellers bliver den solgt som den er..)

Et godt sted at lede ku' være:

http://partsurfer.hp.com/cgi-bin/spi/main

<mlr>

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 28-12-03 16:22

Michael Rasmussen <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote in

> http://partsurfer.hp.com/cgi-bin/spi/main

Genialt link - tak!

Det er fuseren den er galt med - filmen som dækker den er gået i stykker. Jeg
prøver at finde prisen..

Fra : Wass Up

Dato : 28-12-03 16:22

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message
> [...]
> Jeg skilte printeren ad og fandt at en del i printeren manglede det tynde
> sorte dæk-plastik. Se den røde cirkel i højre side på

Jeg tror jeg har en sådanne dims liggende på mit lager fra en mandags model
som nu er organ doner
Tror ikke man kan få filmen løst ihvertfal ikke til den model men selve
varme legemet koster 696.11 plus moms.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 28-12-03 16:39

"Wass Up" <satanc@softhome.net> wrote in news:ayCHb.64833$jf4.3999256
@news000.worldonline.dk:

> [...]
> som nu er organ doner
> Tror ikke man kan få filmen løst ihvertfal ikke til den model men selve

Tak for svaret! Til den pris må jeg finde en defekt og tage varmelegemet
derfra eller sælge den som den står..