Bluetooth dongle - hvilken?
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-12-03 14:17

Jeg står og skal ha' købt mig en USB dongle til min PC, men er nu kommet
lidt i tvivel ov hvilken model det skal være. Jeg har en Palm TT2 og en
Sony T68i der allerede snakker fint sammen over BT. Hvis det så også kunne
komme i kontakt med PC'en ville det være fint, så jeg er på udkik efter
noget uden kompatibilitesproblemer

Jeg synes ikke det er let at få et overblik over hvilke ting de forskellige
dongles understøtter... og hvad der er nødvendigt. Jeg har ledt efter et
samlet overblik uden held. Nogen der har nogle gode links?

Og til sidst. Hvad kan i (ikke) anbefale af BT dongles?

--
Mvh. Lars