plextor 48/24/48A
Fra : ts

Dato : 27-12-03 16:13

hej ng.
et mærkeligt problem min brænder vil ikke virke med mit ny bundkort et asus
p4-533mx den brænder tilsyneladende men når den er færdig er der noget med
manglende data verifikation,og det den har brændt lyder forfærdeligt (musik)
alle kombinationer er prøvet master slave nyt ide kabel formateret hardisk,
den kan godt brænde i fejlsikret tilstand har i nogle gode ider jeg har kun
win xp samt nero 6 installeret

Fra : Peter

Dato : 27-12-03 17:47

"ts" <gran@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hardisk,
> den kan godt brænde i fejlsikret tilstand har i nogle gode ider jeg har

Prøv at gå ind på nedenstående adresse og download Force Aspi 1.7:

http://radified.com/ASPI/forceaspi.htm

Du skal følge install instruktioner helt præcis.
Du kan også downloade Aspicheck, så du efter installationen kan se op Aspi
driverne er kommet rigtigt på plads.

Peter B.

Fra : Lacrimosa

Dato : 28-12-03 00:38

> [...]
hardisk,
> den kan godt brænde i fejlsikret tilstand har i nogle gode ider jeg har

Hejsa

Din brænder skal vistnok være master og og sættes i den sidste IDE stik på
kablet, husk at sætte evt. cd-rom som slave