Metallica "One" video
Fra : Melonen

Dato : 23-12-03 21:26

Hey

Jeg har lige set videoen til "one"... og kom til at tænke på om man kunne få
videoen der bliver spillet klip fra, et eller andet sted. Den ser rigtig fed
ud og har også en gammel ven der havde set den...

Hvis i ved hvad den hedder eller hvor jeg kan få den må i gerne skrive!

Melonen

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 24-12-03 02:36

Melonen skrev:

> [...]
> ud og har også en gammel ven der havde set den...
>
> Hvis i ved hvad den hedder eller hvor jeg kan få den må i gerne skrive!

Du mener filmen 'Johnny Got His Gun' med Jason Robards?
Den må vel kunne fås uden for meget besvær...?

hvm
.--. z Z
/ _(¢\ .-. __
| / / '-; \'-'` `\______
\_\/'/ __/ ) / ) | \--,
| \`""`__-/ .'--/ /--------\ \
\\` ///-\/ / /---;-. '-'
(________\ \
'-'

Fra : Q

Dato : 26-12-03 13:36

"Henrik Veber Madsen" <hvm@mail.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener filmen 'Johnny Got His Gun' med Jason Robards?
> Den må vel kunne fås uden for meget besvær...?

Kan bestilles fra Amazon via linket til højre på denne side (
filmdatabase )... den fås dog kun på VHS..

http://us.imdb.com/title/tt0067277/

/peter