TDC Pro@ccess ISDN
Fra : Rw

Dato : 19-04-01 16:53

Hej

Jeg tænkte på har TDC ikke tænkt sig at tage oprettelsen af sit Pro@ccess
ISDN da det koster for meget {syntes jeg}, dengang det lige kom kan jeg
huske der ikke var oprettelse i en månede, kan det ikke lade sig gøre igen
da jeg tror at mange kunder vil hoppe på TDC, da CC ikke kan tilbyde
flatrate mere.

-Rw-

Fra : Gert Elnegaard

Dato : 19-04-01 17:12

On Thu, 19 Apr 2001 17:53:17 +0200, Rw wrote:
> [...]
>huske der ikke var oprettelse i en månede, kan det ikke lade sig gøre igen
>da jeg tror at mange kunder vil hoppe på TDC, da CC ikke kan tilbyde

Nu skal jeg ikke kunne sige hvad diverse TDC PM/Salg/ledelse
kan finde på.
Men det kunne jo være at TDC ikke er interesseret i at få en masse
privatkunder(derfor oprettelsesgebyret) ind.
Når CC har svært ved at tjene penge på Fastpris Dial-up, hvorfor skulle
TDC så kunne?

--
Gert Elnegaard

Fra : Rw

Dato : 19-04-01 18:48

Fordi CC betaler til TDC for at bruge deres linje måske.?

Fra : Gert Elnegaard

Dato : 19-04-01 19:17

On Thu, 19 Apr 2001 19:48:05 +0200, Rw wrote:
>Fordi CC betaler til TDC for at bruge deres linje måske.?

og den betaling er ca. hvor meget over TDC's kostpris?

--
Gert Elnegaard

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 19-04-01 18:41

In article <slrn9duau2.1pc8.gel@freesbee.wheel.dk>, Gert Elnegaard wrote:

>og den betaling er ca. hvor meget over TDC's kostpris?

Det kommer an på, hvordan man beregner TDC's kostpris, men du kan finde
CC's pris i deres "koblet samtrafik" kontrakt med TDC på www.tst.dk

--
Andreas Plesner Jacobsen | He knew the tavernes well in every toun.

Fra : Gert Elnegaard

Dato : 23-04-01 22:19

On Thu, 19 Apr 2001 17:41:18 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen wrote:

>Det kommer an på, hvordan man beregner TDC's kostpris, men du kan finde
>CC's pris i deres "koblet samtrafik" kontrakt med TDC på www.tst.dk

Det er vel tidsbaseret afregning mellem CC og TDC.
Dermed burde det kun være CC, der har problem med at få økonomien
til at hænge sammen i CC's Flat-rate produkt.
(forudsat at TDC får en betaling > TDC kostpris.)
((Det ved jeg ikke noget om; men det må man da håbe for TDC's
skyld))

Men mit oprindelige indlæg gik nu også på spørgsmålet,
hvorvidt der skulle være den store forskel på om TDC kan tjene
penge på TDC's Flat-rate ISDN produkt(P@ ISDN), når nu CC har
svært ved at tjene penge på CC's Flat-rate ISDN produkt.

Jeg ved at den oprindelige prissætning af Flat-rate P@ ISDN, er baseret
på, at kunder i gennemsnit maks. er on-line en vis tid pr. dag.
D.v.s. ligesom ved CC, er det rent tilsæt for TDC, hvis en kunde er
on-line > 8 timer/dag, endsige anvender linien som always-on.

Vi får se, hvordan det ender med Flat-rate.
--
Gert Elnegaard

Fra : Niels Callesøe

Dato : 24-04-01 04:52

gel@wheel.dk (Gert Elnegaard) wrote in
<slrn9e972e.i40.gel@freesbee.wheel.dk>:

> (forudsat at TDC får en betaling > TDC kostpris.)
> ((Det ved jeg ikke noget om; men det må man da håbe for TDC's
> skyld))

Faktisk skal jeg ikke kunne sige det, men du skal ikke være for sikker.
Prisen fastsættes af Telestyrelsen og ikke af TDC. (Svjv)

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"