Hvor finder jeg Alien boxen billigst?
Fra : Thomas

Dato : 25-12-03 15:35

Hejsa

Jeg har fundet Alien Boxen hos DVDoo for 599 kroner.
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11821

Er der nogen der ved om den kan fåes billigere andre steder?

(Skal være i Danmark, og skal være butik der sender pr.
efterkrav - Da jeg ikke har noget visa/dankort eller lign.)

Mvh. Thomas

Fra : Christian Poulsen

Dato : 25-12-03 15:40

http://dvdpriser.dk/dvdfilm/dvdfilm-top10.asp?ID=144175

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 25-12-03 17:15

> [...]
>
> (Skal være i Danmark, og skal være butik der sender pr.
> efterkrav - Da jeg ikke har noget visa/dankort eller lign.)

Jeg har den gamle Alien Box (Købt i USA) Den indeholder kun SE af Aliens, er
den nye så meget bedre at det kan betale sig at købe den....?

MVH

Morten

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 25-12-03 17:16

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (Skal være i Danmark, og skal være butik der sender pr.
> efterkrav - Da jeg ikke har noget visa/dankort eller lign.)

På CD-WOW! fås den den til 500,-

http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=7968

MVH

Morten

Fra : Rune Jensen

Dato : 25-12-03 17:31

Læs
Forstå
Skriv :)

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 26-12-03 11:10

> Læs
> Forstå
> Skriv :)

Ups...! My bad !

MVH

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 25-12-03 20:11

Hvis du ikke har noget imod at betale med girokort, kan den købes hos
cdon.com til 579,-

Fra : Martin Møller

Dato : 26-12-03 01:15

> [...]
>
> (Skal være i Danmark, og skal være butik der sender pr.
> efterkrav - Da jeg ikke har noget visa/dankort eller lign.)

Kender du ikke nogen der har et visakort som kan bestille den hjem til dig?

Martin