Agent 1.8
Fra : Tjek

Dato : 19-04-01 16:58

Hej

Er der nogen der ved hvordan man får de nyeste nyhedsmeddelelser til at
ligge øverst i Agent 1.8?

På forhånd tak...

- Tjek

Fra : Flemming Riis

Dato : 19-04-01 17:45

On Thu, 19 Apr 2001 17:58:26 +0200, "Tjek" <na@na.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvordan man får de nyeste nyhedsmeddelelser til at
>ligge øverst i Agent 1.8?

Roter din monitor 180grader.

Fra : tjah@lphund.dk

Dato : 19-04-01 17:56

On Thu, 19 Apr 2001 18:45:24 +0200, Flemming Riis <flemming@riis.nu>
wrote:

>Roter din monitor 180grader.

( Selv en Mac kan vel ikke drejes mere end 90 grader?)

eller "sort by date", det giver dog problemer med trådene
--
MVH
Bruno

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-04-01 18:02

Thu, 19 Apr 2001 17:58:26 +0200, skrev "Tjek" <na@na.dk>:

>Er der nogen der ved hvordan man får de nyeste nyhedsmeddelelser til at
>ligge øverst i Agent 1.8?

Kan du ikke, hvis de skal ligge i tråd, ellers er det bare at
højreklikke på en gruppe og så vælge sort by date.

Brug tastaturet, når du vil læse nye meddelelser, så finder du hurtig
ud af, at den måde Agent gør det på er meget mere praktisk.

N = næste ulæste meddelelse, med eller uden body
B = næste ulæste meddelse med body
D = næste meddelse, læst eller ikke læst, med eller uden body.
Mellemrumstangent er den mest praktiske at bruge, hopper til næste
ulæste meddelse med body og erstatter scroll, da den tager et
skærmbillede af gangen (prøv den).
X = markerer en meddelelse som læst
S = når du står i gruppeoversigten, marker alle meddelelser som læst.

(og der er mange flere)

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-04-01 18:11

On Thu, 19 Apr 2001 17:58:26 +0200, "Tjek" <na@na.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvordan man får de nyeste nyhedsmeddelelser til at
>ligge øverst i Agent 1.8?

Tjaeh - dét spørgsmål kommer meget tit. Hver gang blir slået fast, at
det kan du ikke, hvis du samtidig ønsker at bevare organiseringen i
tråde.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Tjek

Dato : 19-04-01 18:18

Okay, tak for hjælpen - forstår bare ikke det kan være så svært for et
program der kan så meget :) OE klarer det da fint...

- Tjek

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-04-01 21:14

Thu, 19 Apr 2001 19:17:53 +0200, skrev "Tjek" <na@na.dk>:

>Okay, tak for hjælpen - forstår bare ikke det kan være så svært for et
>program der kan så meget :) OE klarer det da fint...

fordi det er det mest logiske (og er en vanesag), at de gamle står
øverst og det der bliver svaret står nedenunder, ganske ligesom når
man quoter, så svarer man under det man citerer og nøjes med at citere
det man svarer på.
Der er ingen grund til at medsende hele det indlæg, som man svarer på.

Det kunne jo ende med megalange indlæg.

Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Tjek

Dato : 19-04-01 23:42

> [...]
> det man svarer på.
> Der er ingen grund til at medsende hele det indlæg, som man svarer på.

Nå jaja, paragrafrytter kan man jo altid være...nu var det jo ikke verdens
længste indlæg jeg svarede på og så snart det bliver langt quoter jeg s'føli
ligesom usenet.dk foreskriver...

- Tjek