Finde hotels på Sri Lanka
Fra : BB

Dato : 24-12-03 08:20

Hej med jer og glædelig jul
I februar måned skal jeg en tur til Sri Lanka, jeg mgl. et link til en
overnatnings side for at finde nogle gode og billige steder at overnatte et
par gange, da jeg i selve ferien skal bo privat dernede.
Hilsen BB

Fra : Brian Ebbesen

Dato : 26-12-03 00:10

Hej BB

Jeg ved ikke om der er en speciel overnatningsside for hoteller på Sri
Lanka, men hvis det findes, er det formentlig kun de store og dyre hoteller,
der er med.

Skal du have billig overnatning klares det når du kommer frem. Hvad med
f.eks. et par dage ved stranden i Unawatuna - har selv været der 3 gange -
det er et fremragende sted og du kan sagtens bo rigtig billigt.

Giv besked hvis du vil have flere informationer om de hoteller vi har brugt.

Mvh

Brian Ebbesen

Fra : BB

Dato : 26-12-03 09:18

Hej med dig
Det lyder lækker med at bo billigt ved stranden, har du evt. et link til de
hoteller du har brugt.
Hilsen BB

Fra : Brian Ebbesen

Dato : 30-12-03 18:25

Nej - jeg har ikke fundet links til de hoteller vi har brugt, men nu er ikke
det heller ikke de store hoteller vi har boet på.

Ikke super duper luksus, men efter SL forhold har det da bestemt været
acceptabelt - og så er det jo ikke alt man får for ml. 40 og 70 kroner pr.
nat for 2 personer

Det største hotel på stranden ved Unawatuna er UBR, som primært besøges af
tyskere - (så er du advaret) - men det der i mine øjne gør Unawatuna utrolig
charmerende er nu også: Dels den super flot paradis strand (med turister
men bestemt ikke overvældende) - dels de mange små hyggelige
hotel/restauranter, der ligger kun få meter fra vandkanten. I Unawatuna er
der simpelthen noget for alle, så det er bare at tage derned - du skal med
garanti nok finde noget der passer dig og din pengepung.....

Men hvis du gerne vil til Unawatuna, så har jeg masser af billeder,
vejbeskrivelser og gode råd i det hele taget, så denne besked får du også på
mail.

Mange hilsener

Fra : Kevin

Dato : 08-01-04 23:26

> I Unawatuna er
> der simpelthen noget for alle, så det er bare at tage derned - du skal med
> garanti nok finde noget der passer dig og din pengepung.....

Jeg er meget enig
du kan finde masser af detaljer om sri lamka i lonely planets bog.
der er masser af strande og unnavatuna er bestemt et besøg værd, vi boede
hos en famile i en uges tid, de lejede 2-4 værelser ud og sørgede for mad
hvis vi ønskede det, bl.a masser af fisk.
VH kevin

Fra : Brian Ebbesen

Dato : 26-12-03 00:10

Hej BB