Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 1D til 5883,00
Fra : Morten Bested

Dato : 23-12-03 20:49

Til dem som gerne vil have et billigt kamera, here you go:
http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=53892 det må være
en fejl? :)

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 23-12-03 21:28

desværre skriver de nederst på siden "Alle priser er incl. moms. Der
tages forbehold for trykfejl, udgået varer, afvigelser fra det skrevne,
samt det viste billede, ITbutikken henviser til producenten for
yderligere oplysninger."

Nu troede jeg ellers lige jeg kunne få et billigt og godt kamera! ØVVV
)-:

Mvh BMH

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 23-12-03 21:36

Hej

Bo M. Havmand wrote:
> Nu troede jeg ellers lige jeg kunne få et billigt og godt kamera! ØVVV
> )-:

Du kan da bare bestille det og viser det sig at være noget andet
returnerer du det under din 14 dages fortrydelsesret.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 23-12-03 21:58

"Morten Bested" <morten@bested.net> wrote:

>Til dem som gerne vil have et billigt kamera, here you go:
>http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=53892 det må være
>en fejl? :)

Der er gået et eller andet i varenumrene:
http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=53886

Er også EOS 1D ?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 23-12-03 22:47

Vil det sige, at når nu de har det til salg til den lille pris, kan man
risikere at skulle betale de ca 37.000 kr selvom man har bestilt en vare til
knapt 6.000? Man kan nemlig godt bestille jeg har lige prøvet (er dog ikke
gået hele vejen endnu af frygt for at få en bon på 37.000)?

Vh Matilde

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 23-12-03 22:51

Nå nu har jeg betilt pr efterkrav, måske bliver min ordre annuleret, der
står at den kan risikere at blive annuleret ved alvorlige trykfejl, så som
priser. Spændende spændende :)

Fra : Deaster

Dato : 23-12-03 22:50

"Morten Bested" <morten@bested.net> skrev i en meddelelse
> Til dem som gerne vil have et billigt kamera, here you go:
> http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=53892 det må
være
> en fejl? :)

Jep, især når der nedenunder står den samme pris ekls. moms., meeeen
modellen er jo ved at udgå så det kan da godt være

Deaster

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 23-12-03 23:07

"Deaster" <nospam2@deaster.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Bested" <morten@bested.net> skrev i en meddelelse
> være
>
> Jep, især når der nedenunder står den samme pris ekls. moms., meeeen
> modellen er jo ved at udgå så det kan da godt være ;

Men er det ikke et godt kamera?

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 24-12-03 00:19

"Matilde Bøgh" <matilde.fjerndetteboegh@mail.dk>
Jeg fik en mail men den er blevet slugt af min computer fordi min outlook
gik i sort. Du må gerne skrive igen, hvem det end var .)

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 24-12-03 08:57

Det er et ganske udemærket D-SLR kamera, som bruges af mange danske portræt
og pressefotografer.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.claussmith.com

Fra : Deaster

Dato : 24-12-03 11:30

"Matilde Bøgh" <matilde.fjerndetteboegh@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Deaster" <nospam2@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Men er det ikke et godt kamera?

Jo det er et fremragende kamera især til sport, dog er der ret meget støj så
snart man lander på iso 400 og derover og megapixel mæssigt kan det heller
ikke helt følge med mere.

Deaster

Fra : Erik Aalund

Dato : 24-12-03 11:48

http://www.itbutikken.dk/default.asp?
Når man går ind på denne side stor det samme kamera angivet lige under
hinanden til to forskellige priser.... underligt!

Er der forøvrigt stor forskel på EOS 1D og EOS 300D?

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-12-03 12:46

"Erik Aalund" <aalund@FJERNesenet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der forøvrigt stor forskel på EOS 1D og EOS 300D?

Narj da, næsten ikke

--
-Jens B.

www.fotolog.dk - Min personlige fotodagbog på nettet (inaktiv indtil det
nye år)

Fra : Deaster

Dato : 24-12-03 14:45

> [...]
> hinanden til to forskellige priser.... underligt!
>
> Er der forøvrigt stor forskel på EOS 1D og EOS 300D?

Naahm, et lysår eller to

Deaster

Fra : Knud Gjøl

Dato : 24-12-03 10:48

> Til dem som gerne vil have et billigt kamera, here you go:
> http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=53892 det må
være
> en fejl? :)

Ja det må det bestemt, hvis man klikker på indkøbskurven, bliver den ikke
bestilt, men man kommer til de "rigtige" priser.
Ellers vil jeg sq klage, købte 1D for ganske kort tid siden

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 24-12-03 10:53

Hej

Knud Gjøl wrote:
> Ja det må det bestemt, hvis man klikker på indkøbskurven, bliver den ikke
> bestilt, men man kommer til de "rigtige" priser.
> Ellers vil jeg sq klage, købte 1D for ganske kort tid siden

Den lægger sig fint i min indkøbskurv hvis jeg bestiller den. Men start
ikke siden via linket, men gå direkte ind på www.itbutikken.dk og så på
kameraet. Går jeg ind via linket kan jeg heller ikke få det til at virke.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Rasmus

Dato : 24-12-03 13:14

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> Den lægger sig fint i min indkøbskurv hvis jeg bestiller den. Men start
> ikke siden via linket, men gå direkte ind på www.itbutikken.dk og så på
> kameraet. Går jeg ind via linket kan jeg heller ikke få det til at virke.

Canon EOS 1D - Digitalkamera - SLR - 4.2 Mpix - kun kamerahus - CF, Microdrive
(CANON, Kamera-digital)
(Leveringsdato: ??-??-????) 5883,00 5883,00 -

Du får kun KAMERAHUS dvs. ingen objektiver af nogen art

Beløb i alt
(Seneste leveringsdato: ??-??-????) 5883,00

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 24-12-03 13:29

Hej

Rasmus wrote:
> Du får kun KAMERAHUS dvs. ingen objektiver af nogen art

Så vidt jeg kan se, så får du skam ikke mere selvom du vælger den til
37.xxx,-. Og mon ikke man kan finde gode objektiver (og endda flere) til
de sidste 31.xxx,-

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : matilde

Dato : 24-12-03 16:28

Karsten Feddersen <karsten@feddersen.dk> wrote in message news:<bsbnkk$gq$2@sunsite.dk>...
> [...]
> ikke siden via linket, men gå direkte ind på www.itbutikken.dk og så på
> kameraet. Går jeg ind via linket kan jeg heller ikke få det til at virke.

Ja jeg havde heller ikke problemer med at bestille det til 5883,-Måske
er det en julegave :)))

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 24-12-03 16:32

Hej

matilde wrote:
> Ja jeg havde heller ikke problemer med at bestille det til 5883,-Måske
> er det en julegave :)))

Du må endelig ikke glemme at melde tilbage med resten af historien.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : CP

Dato : 24-12-03 13:48

"Knud Gjøl" <Knud@sigvækhotel.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Bested" <morten@bested.net> skrev i en meddelelse
> være
> >

> Ja det må det bestemt . . .

-----------------------------
Kære Gruppe

Jeg kan se, at der er en enkelt, der ikke kender forskellen på 1D og 300D -
og det svar, der ER givet i gruppen, er naturligvis givet med et smil.

Men nogle er måske forholdsvis nye i at finde rundt i kamerajunglen, så for
god ordens skyld vil jeg lige nævne, at de to kamerahuse er som en Trabant
ved siden af en Toyota - uden at forklejne nogle af de to bilmærker og
heller ikke 300D.

300D er et amatørkamera, mens 1D er et super professionelt kamera.

Jeg er i øvrigt næsten 100 procent sikker på at have set 1D til omkring
21.000 kroner + moms for huset alene inden for de seneste 14 dage. Så måske
er ingen af de to nævnte netpriser de helt rigtige.

Prøv også at tjekke de tyske priser. Jeg smider lige min sædvanlige stribe
af links herunder, men modellen er måske ved at udgå, for jeg kan d.d. ikke
finde den de to mest sandsynlige steder på mine tyske links.

www.ravensburgerfotoversand.de/

www.internet-foto.de/

www.foto-oehling.com

www.fotobrenner.de

www.foto-erhardt.de/

www.versandhaus-foto-mueller.de/

www.foto-raake.de/

www.fotokoch.org

www.fotoversandwutz.de/

www.isarfoto.com

mvh carsten

Fra : CP

Dato : 24-12-03 17:27

Hej Gruppe

Jeg tror begge de nævnte priser i denne tråd er temmelig langt ude i tovene.

Hvis I kigger på www.phototeam.dk og går ind i søgning på nye varer og på
digitalkameraer, så vil I se, at et Canon EOS 1D-hus netop nu sælges for ca.
27.000 kroner incl moms, og Phototeam er som bekendt en seriøs dansk kæde,
der giver god dansk garanti, danske brugsanvisninger osv. med i handlen.

PS: Jeg er IKKE fotohandler og jeg er IKKE i familie med Phototeam.

mvh. Carsten

Fra : Peter Holm

Dato : 26-12-03 16:35

og Phototeam er som bekendt en seriøs dansk
> kæde, der giver god dansk garanti, danske brugsanvisninger osv. med i
> handlen.

Det er jeg IKKE bekendt med.
Jeg kender kun Phototeam som en ægte skod forhandler, der yder ekseptionel
dårlig service og gør alt hvad de kan for at slippe uden om deres
garantiforpligtelser.

Mvh
Peter

Fra : CP

Dato : 27-12-03 00:32

Hej Peter

Sådan kender jeg dem ikke, men det er også mange herrens år siden, jeg havde
brug for deres velvilje med hensyn til garanti.

Jeg tror i øvrigt godt du kan finde en hel del flere fotohandlere, der lever
op til den beskrivelse, du giver af Phototeam. Det er såmænd ikke helt
ualmindeligt.

Og det kan jo så skyldes, at der efterhånden ikke er ret mange penge i at
sælge fotoudstyr i Danmark - forstå det, hvem der kan, med de priser, den
slags koster her i landet. - Eller måske har de bare svært ved at vænne sig
til, at bilen i garagen ikke har helt samme størrelse, som den havde for 20
år siden.

mvh carsten

Fra : Peter Holm

Dato : 27-12-03 09:58

CP wrote:
> [...]
>
> Jeg tror i øvrigt godt du kan finde en hel del flere fotohandlere,
> der lever op til den beskrivelse, du giver af Phototeam. Det er

jeg er meget spændt på, hvilken historie Phototeam binder Martin på ærmet i
dag, når han tropper op i butikken og beder om at få sit 3 dage gamle
defekte Canon EOS 300D
ombyttet på stedet.
Lur mig om kameraet ikke ryger til reperation i tyskland i nogen måneder,
får blot at vende hjem igen med samme defekt.
Nå, jeg håber Martin har bedre held med dem end jeg.

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 26-12-03 16:40

Morten Bested wrote:
> Til dem som gerne vil have et billigt kamera, here you go:
> http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=53892 det
> må være en fejl? :)

fedt - jeg bestiller med det samme

Peter

Fra : alexander

Dato : 28-12-03 23:20

Hej

Her er mit svar fra www.itbutikken.dk på min bestilling.
***************************************

Vi me desvfrre konstaterer at en af vores leverandxr har lavet en fejl vedr.
et producent varer nr.

Dette betyder, at da vores tekst producenter i Moskva producere teksten til
varenummeret, se viser den et helt forkert produkt...

Jf. teksten har du bestilt en

Canon EOS 1D - Digitalkamera - SLR - 4.2 Mpix - kun kamerahus - CF.
Microdrive

Men leverandxren tror han leverer en Canon G5...

Vi vil naturligvis tage en alvorlig snak med denne leverandxr, da det
naturligvis er uaceptabelt at de ikke kan finde ud af at oplyse os det
korekte pr oducent varernr.

Vi bliver derfor nxd til at afvise deres opfording til at kxbe varerne jf.
vores ordreoptagelses betingelser.

Vi beklager endnu en gang det skete

MVH

ITbutikken

*****************************

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-12-03 10:51

alexander" <nogen@microsoft.dk> skrev i en meddelelse

> Her er mit svar fra www.itbutikken.dk på min bestilling.

Mage til ubehjælpsom forklaring skal man lede længe efter. Med så mange
stave- og formuleringsfejl har jeg svært ved at turde købe noget hos
itbutikken i fremtiden.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 29-12-03 19:49

Hej

alexander wrote:
> Her er mit svar fra www.itbutikken.dk på min bestilling.
>
> Vi me desvfrre konstaterer at en af vores leverandxr har lavet en fejl vedr.
> et producent varer nr.

Spøjst. Hvis man slår producent varenummeret op på Google, så er det
lige netop et Canon EOS 1D der kom frem som resultat.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk