Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon vs. casio
Fra : Per

Dato : 23-12-03 12:05

Hey NG!

Jeg skal have nyt digicam. og har kig på Canon Ixus 400 og Casio Ex-Z4 Zoom.
Jeg vil have et kamera, som ikke fylder alverden derfor kig på disse 2.

Kan de overhovedet sammenlignes? Hvad skal jeg vælge. Det skal bruges til
skiferier, festbilleder og i øvrigt altid være i min lomme.

skal jeg se efter andre mærker?

Mvh. Per!

---
Denne mail er scannet og fundet virusfri.

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 24-12-03 09:48

Prøv at se på http://www.steves-digicams.com/ hvor der er en masse
oplysninger.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

-------

Fra : Per

Dato : 24-12-03 14:16

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oplysninger.
>
> Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
> klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

Tak for hjælpen.

Mvh. Per!

---
Denne mail er scannet og fundet virusfri.

Fra : stillcruising

Dato : 25-12-03 11:54

Jeg har lige købt et Casio Ex-Z4 og har allerede taget over 600 billeder.

Jeg mener at det er et kanon godt kamera med enormt mange features.
Det tager knivskarpe billeder og er let at bruge.

Kender dog ikke Canon så godt, men mit valg har jeg ihvert fald ikke
fortrudt.

Kenneth