Email og kun email
Fra : Hr. leth

Dato : 19-04-01 16:43

Er der nigen der kender en udbyder der kun sælger email adresser, jeg mener
ligesom hvis jeg køber et domæne men ikke har behov for hjemmesiden kun skal
bruge 2-10 mail adresser.

Mvh

Peter

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 19-04-01 16:53

Hej Peter

"Hr. leth" <Let@leth.com> skrev i en meddelelse news:tJDD6.1331$Em3.9955@news.get2net.dk...
> Er der nigen der kender en udbyder der kun sælger email adresser, jeg mener
> ligesom hvis jeg køber et domæne men ikke har behov for hjemmesiden kun skal
> bruge 2-10 mail adresser.

Hvis du køber et domæne er der ingen der tvinger dig til at have en
www server kørende, du kan nøjes med en mailserver.

Det lyder som et mailhotel du er ude efter ?
Det kan du bl.a. få hos TDC (eller hedder det Zillion i dag ?).

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Hr. leth

Dato : 19-04-01 17:13

Tak for svaret det vidste jeg faktisk godt.

Det jeg søger er en billig email jeg kan hente fra min kabel udbyder

jeg har nu haft navn@gvd.dk

navn@gvdnet.dk

og får sikkert navn@post1.gvdnet.dk

og derfor på tænker jeg at købe et domæne men alle de billige har kun en

mail adresse tilknyttet.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 19-04-01 17:34

"Hr. leth" <Let@leth.com> writes:
> [...]
>
> navn@gvdnet.dk
>
> og får sikkert navn@post1.gvdnet.dk
>
> og derfor på tænker jeg at købe et domæne men alle de billige har kun en

a0 har et gratis mail-hotel uden email-adresser(!) (oprettelse 99.-)
Du kan så udvide det med f.eks. 5 adresser til 15.-/md. Check
http://a0.dk/
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 19-04-01 17:38

Hej Peter

"Hr. leth" <Let@leth.com> skrev i en meddelelse news:K9ED6.1341$Em3.10554@news.get2net.dk...
> [...]
>
> navn@gvdnet.dk
>
> og får sikkert navn@post1.gvdnet.dk
>
> og derfor på tænker jeg at købe et domæne men alle de billige har kun en

Du kan købe et domæne og så få en eller anden til at hoste det.
F.eks. TDC mailhotel.
Jeg går ud fra du VIL have dit eget domæne, ellers er der jo masser af
muligheder for at få gratis emailadresser, f.eks. på www.mailme.dk.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk