god jul til jer for den fik jeg ikke
Fra : Allan

Dato : 24-12-03 19:15

Kan i ha en rigtig god jul.

Det er for sent for mig

En af mine katte ,Luffe, døde her idag kl ca 1.00 middag Der var en genbo
der kom og at fortalte at han lå på hans grund, Ca 10 M fra hjem. Og han så
ikke så godt ud.

Øv for en julegave. Det er noget med måske nyresvigt og at Luffe er gået ud
i kulden så han har nok ligget der i ca 12 timer før han blev fundet. Jeg
gik i seng ca kl 2400
Der var han lige gået. jeg fandt ham ca 1200 Han døde en time efter på det
lokale dyrehospital. Øv.

En lille trøst er måske at han begyndte at spinde da jeg kom. for at flytte
ham over i transportkassen

Nu hvor han er død Kan jeg godt se lidt syntomer, For for ca 10 dage siden
fik han ondt og gik i sin kasse. Men han kom ud igen og var frisk. så jeg
troede at alt var godt.

Og her igård gik han i kassen igen..Kassen er en transportkasse som står på
en reol som det kun var luffe der havde adgang til. Og var den
transportkasse han var i da han blev kørt ned, Under stormen i 1998. Øv en
mis mindre.

Men han ville åbenbart ud som han kunde lide..

Det var så min jul. Lad mig da håbe at jeres er bedre.

Mvh Allan
Og Boris Mis der stadig er her:

Fra : Bente Jepsen

Dato : 25-12-03 00:27

"Allan" <virker@ikke.news> skrev i en meddelelse

> Kan i ha en rigtig god jul.
>
> Det er for sent for mig

Hej Allan.
Det gør mig ondt for dig, det er simpelhen bare så trist, når man mister en
kat på den måde

Men man kan altid være bagklog, det hjælper bare ikke rigtig nogen, så lad
være med det. ¨

Så vil jeg i stedet ønske dig et godt nytår for dig og Boris, og måske en
lille ny ?

Mange hilsner
Bente

Fra : Allan

Dato : 25-12-03 00:40

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fea20c0$0$27311$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> [...]
> være med det. ¨
>
> Så vil jeg i stedet ønske dig et godt nytår for dig og Boris, og måske en

Mange tak og jeg må vel finde en ny på et tidspunkt. Men stadigvæk lidt øv.

Nej Boris skal have en ny ven. Men hvornår ved jeg ikke.

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 30-12-03 00:32

> "Allan" <virker@ikke.news> skrev i en meddelelse

Kan i stadigvæk have et godt nyt år.

Nu har jeg lige et spørgsmål.
Jeg har lige været nede og købe min transportkasse fri.
Og den var dyr.
Men det er helt ok på en helligdag og sat en hel masse genoplivning igang.

Men Luffe er jo, Eller var jo registreret i to katteregristre Hvordan
afmelder man sådan noget.

Mvh Allan

Fra : Katrine Nederby

Dato : 30-12-03 01:53

"Allan" <virker@ikke.news> skrev i en meddelelse

Hej Allan.

Det gør mig ondt, at du har mistet Luffe

> Men Luffe er jo, Eller var jo registreret i to katteregristre Hvordan
> afmelder man sådan noget.

Det Danske Katteregister (Kattens Værn): Da Luffe blev registreret fik du
tilsendt "Kattens Samlemappe" I den ligger der bl.a et ejerskiftekort;
hvorpå man også kan angive kattens død og dermed afmelde den i registret.
Hvis ikke du har kortet, kan du bare ringe til Kattens Værn og få det
tilsendt Tlf. 38 88 12 00

Dansk Katteregister (Inges Kattehjem): Hvis linket virker kan du taste
Luffes nr. ind her http://shor.ter.dk/503335444 og derefter printe
formularen ud. Herefter sendes formularen incl. ændringer og underskrift til
registret

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Allan

Dato : 30-12-03 02:16

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Luffes nr. ind her http://shor.ter.dk/503335444 og derefter printe
> formularen ud. Herefter sendes formularen incl. ændringer og underskrift

Tak for link og tlf nr.

Der skal jo være orden i regristrene. Ellers er der vel ingen grundt til at
bruge dem.
Nåe nej lidt måske

Allan.

Fra : maz

Dato : 25-12-03 11:49

Allan wrote:
> En af mine katte ,Luffe, døde her idag kl ca 1.00 middag Der var en
> genbo der kom og at fortalte at han lå på hans grund, Ca 10 M fra
> hjem. Og han så ikke så godt ud.

Hej Allan
Det var dog forfærdeligt - kan godt forstå du er trist :( Og ikke rart at
tænke på, at Luffe har ligget så lang tid ude i kulden. Den eneste trøst du
har nu, er at han ikke lider mere nu og du nåede at sige farvel ham....

/M

Fra : Louise Møller

Dato : 25-12-03 22:01

Hej Allan.

Det er ganske trist med Luffe, og jeg kan sætte mig ind i hvordan du har
det. Min mors kat frida blev syg søndag den 14/12 om eftermidagen/aftenen og
var hos dyrlægen da de åbnede mandag kl. 7.00. Diagnose: Blærebetændelse.
Natten til onsdag den 17/12 døde den stakkels hanmis... Blot 3 år gammel.
Obduktionen viste akut nyresvigt og der var intet der kunne ha' været gjort
anderledes end vi havde. Han fejlede intet overhovedet ud over nyrersvigtet.
Til min mors held havde dyrlægen en lille hjemløs MEGET kælen killing på 4
måneder, som hun kunne få gratis, så hun har nu fået lille Mikkel, som hun
kan trøste sig med.

Det er altid trist, når ens kat dør - især når det pludselig sker uden nogen
videre forvarsel. Jeg håber der snart kommer en lille ny ven til Boris.

--

~> Louise

Fra : Allan

Dato : 27-12-03 23:09

"Allan" <virker@ikke.news> skrev i en meddelelse

Tak for alle de trøstene løsninger der er kommet . Men jeg har det stadigvæk
sådan lidt Øv.

Men for mange år siden mistede jeg en kat der hed Fluffy. Og han var mit et
og alt. Jeg havde
lige bestilt en ven til ham. Og havde fået ham. Så de fik lidt tid
sammen.
Men jeg boede et dumt sted for udekatte. Så Fluffy blev kørt ned og
døde.

Men efter Fluffy døde var den lille ny en pestilens. En rigtig lille tyran.

Fluffy sov altid som et halstørklæde, Altså rundt, Eller over min hals.

Nu havde jeg kun den der lille, At trøste mig med. Luffe.
Luffe blev en super kat der elskede at skubbe mig væk fra min hovedpude.
Desværre blev jeg boende på samme adrss. Men om Luffe blev kørt ned eller
noget andet ved jeg ikke
Han kom hjem under stormen i 99 med brækket kæbe og en hale der slæbte hen
af jorden.

Luffe brugte en masse tid på dyrehospitalet i KBH.
Da jeg kørte ham derind fløj der tagsten og barnevogne rundt i luften.

Da jeg gerne ville have 2 MCO er havde jeg bestilt en ven til Luffe.

Men da jeg ikke ville miste katte hele tiden valgte jeg at flytte. Og det
tog noget tid,
Desværre havde jeg holdt på Boris for længe.

Katteriet havde spurt flere gange om jeg ikke ville have en anden så de
kunne sælge ham i tide.
Men jeg holdt på at det var ham jeg havde valgt og ham jeg ville have.
Boris var blevet gammel nok til at lugte af hankat men jeg var ikke flyttet
endnu. Og Luffe lå på hospitalet.
Så Boris blev sky fordi han fik bank af Hunkattene.

Men da jeg var flyttet og han kom hjem kørte det fint med de 2 Misser.

Nu har jeg kun Boris.
Men han vil Kun sove i fodenden
Boris elsker nye bekendskaber. Især nye killinger
Han har altid fundet venner udenfor og inviterer dem med hjem til maden.
Så der bliver ingen problemer med en ny killing.

Men jeg har det stadigvæg lidt ØV. over Luffe

Jeg burde få en ny kat, Som ven til Boris, Han går rundt og leder.

Men jeg er lidt i tvivl med det der med udekatte., for jeg går med planer om
at hegne haven ind
så jeg er lidt mere sikker. Det havde ikke hjulpet Luffe
for han blev ikke kørt ned denne gang men Han Døde næsten udenfor.
Det var hans eget valg at gå udenfor, Da han åbenbart havde ondt.

Men stadigvæk det er ret så hårdt at miste en mis.

Den blev lidt lang undskyld og rodet men det skal jo ud.

Allan.

Fra : Kate

Dato : 27-12-03 23:31

"Allan" <virker@ikke.news> wrote in

> Men jeg har det stadigvæg lidt ØV. over Luffe

Det forstår jeg godt. De katte jeg har mistet har jeg også sørget over
længe og savnet længe. Heldigvis har jeg "kun" mistet en kat til
udelivet, desværre ved jeg så ikke om han døde eller regulært blev
stjålet, jeg har altid toroet det sidste.

Jeg håber indhegningen af haven kan lade sig gøre så Boris og en evt.
ny misseven vil være i sikkerhed.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Allan

Dato : 27-12-03 23:33

Fra : Allan

Dato : 28-12-03 00:22

> [...]
> stjålet, jeg har altid toroet det sidste.
>
> Jeg håber indhegningen af haven kan lade sig gøre så Boris og en evt.

der kom en storm men tak fordi du svarrede.

Fra : Flemming N.

Dato : 28-12-03 10:47

On Sat, 27 Dec 2003 23:09:02 +0100, "Allan" <virker@ikke.news> wrote:

Hej Allan,

> Men jeg har det stadigvæg lidt ØV. over Luffe ....Men stadigvæk det er ret så hårdt
> at miste en mis.

Jeg føler med dig, for du har helt ret det er utroligt hårdt at miste
en kat som man holder meget af jeg mistede selv min 13 år gammel
kat til kræft i september og jeg savner stadigvæk hende utroligt
meget. Jeg har godt nok fået en ny kat som jeg også holder meget af,
men savnet af den gamle vil værer der rigtigt lang tid endnu...

>Den blev lidt lang undskyld og rodet men det skal jo ud.

det er vigtigt at få det ud, og dette er vist det helt rigtigt sted
til det De fleste herinde ved hvordan det er at miste et kæledyr

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -