Royal Canin...
Fra : Charlotte

Dato : 23-12-03 14:30

Prøver lige med en ny tråd - den, jeg skrev i havde jo med kattegrus at gøre
*gg*

I formiddag var jeg i en dyre-biks og checkede lige priser ud på bl.a. RC
Maine Coon, fordi det tilfældigvis var på tilbud. Jeg købte 2 kg. for 99,-

Misserne herhjemme kan smagt det før og kan godt li´ det, så jeg har
egentlig lyst til at prøve at skifte lidt mellem det og deres daglige
Olivers...
Deres normalpris for 10 kg. er 409,- Er det billigt (nok)??

KH
Charlotte med opgivende hovedrysten og misserne i juletræet
www.skovkatten.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-12-03 14:26

"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> KH
> Charlotte med opgivende hovedrysten og misserne i juletræet

Hej Charlotte
Var det ikke i Horsens at du havde set tilbuddet?
Jeg købte 10 kg. RC Fit (d.v.s. 12 kg, for der var 2 kg. ekstra) for under
300 kr når min breedercheck på 110 kr. var trukket fra (kan selvfølgelig
ikke huske den korrekte pris, men et stykke under 300 var det da). Det var
hos Dyrehandlen i Hestedamsgade (stadig i Horsens).
Det er godt nok nogle dage siden så jeg ved ikke om prisen stadig holder.
HIlsen Vibeke

Fra : Charlotte

Dato : 23-12-03 14:56

Hej Vibeke
"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i

Yep, det var i Horsens, den, der ligger på Strandpromenaden.
Jeg aner ikke, hvad det der breedercheck går ud på, andet end at det er en
rabat...jeg er jo ikke opdrætter

Men...d.v.s. du mener, at man kan få 10 kg. (eller 12) for ca... hvor meget?
Han er da kanon flink dernede, så måske man kan snakke med ham - ham i
Hestedamsgade, altså?
Jeg var derinde for et par dage siden og der så jeg ikke noget spændende
tilbud...måske så jeg bare ikke godt nok efter og der var mange mennesker,
så jeg spurgte ikke.

(Hvis jeg lyder lidt som om jeg er fat´ svag, er det altså bare fordi julen
gør et eller andet ved min jaaarne *gg*... der er nisser og julegaver i
hovedet i stedet)

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-12-03 15:08

> [...]
julen
> gør et eller andet ved min jaaarne *gg*... der er nisser og julegaver i

Hej
ja, nu kan jeg jo ikke huske den nøjagtige pris, men det må vel være lige
omkring 400 kr. for 12 kg. uden breedercheck (du behøver ikke sætte dig ind
i det, de falder alligevel bort her i det nye år).
Hilsen Vibeke

Fra : Charlotte

Dato : 23-12-03 15:36

Hej Vibeke

> [...]
ind
> i det, de falder alligevel bort her i det nye år).

Hihi okay...jamen det lyder da ganske fornuftigt - og hvis det også gælder
RC Maine Coon, så er det jo billigere end det andet

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Charlotte

Dato : 29-12-03 16:50

Hej Vibeke
> [...]
ind
> i det, de falder alligevel bort her i det nye år).

Konklusion:
Jeg var lige inde i Hestedamsgade i dag - det er rigtigt, at koster ca.
400 for 10+2 kg - men RC Maine Coon koster 449 for 10 kg! Så er det
billigere på Strandpromenaden: 409 for 10 kr..

Mariannes pris (altså ikke hendes, men "Hunden&Kattens storkøb" i Helsingør)
er p.t. billigst med 350 + 25 kr. i fragt (RC Maine Coon).

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-12-03 17:10

> [...]
Helsingør)
> er p.t. billigst med 350 + 25 kr. i fragt (RC Maine Coon).

Hej
OK, så er det da ærgeligt at vi ikke bor derovre
Nå, det har nu også sine fordele at bo her.
I øvrigt overvejer vi, at skifte til at andet foder, efter at RC er begyndt
på den nye breederordning.

Hilsen Vibeke

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-12-03 15:18

In article <3fe845ef$0$17621$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> hos Dyrehandlen i Hestedamsgade (stadig i Horsens).
> Det er godt nok nogle dage siden så jeg ved ikke om prisen stadig holder.

Hej og god jul, begge to .-)

Jeg flytter sgi til Jylland
Har for nylig købt 10 kg RC siamese hos ZooCity i Rødovre her i
Kjøvenhawnstrup. Det kostede knap 450 kr...

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-12-03 15:06

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Hej og god jul, begge to .-)
>
> Jeg flytter sgi til Jylland
> Har for nylig købt 10 kg RC siamese hos ZooCity i Rødovre her i
> Kjøvenhawnstrup. Det kostede knap 450 kr...
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte
> Donna og Dittes katteside: http://siamis.com

Hej Ann
Jamen du skal da være velkommen, men jeg tror nu RC siamese generelt er
dyrere end Fit, så du sprer såmænd nok ikke noget
Hilsen Vibeke

Fra : Charlotte

Dato : 23-12-03 15:34

Heeey igen...[klipper og klistrer...]

> [...]
I rigtig meget lige måde

Yep - du skal da være mægtig velkommen.

> ...jeg tror nu RC siamese generelt er dyrere end Fit, så du sprer såmænd
nok ikke noget

Nu er det jo altså RC Maine Coon, jeg skal bruge...hvordan ligger det så
prismæssigt...altså i forhold til Fit og Siamise?

KH
Charlotte *som kører til glögg-hygge nuuuu*
www.skovkatten.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-12-03 17:13

Så vidt jeg lige kan gennemskue så er "Hunden&Kattens
storkøb i Helsingør noget af det billigste. Før "breeder-check-fradrag" er
prisen for RC's 10 kg sække
Fit 302kr Sensible 339kr Outdoor / Indoor / Hair&Skin /
Light / Kitten 344kr Maincoon / Persian
/ Siamese 350kr, om man "skal" være registreret opdrætter ved jeg ikke.
Deres tlf.nr. er 49 21 07 76, de levere 1x om måneden, for 25 kr i fragt
hvis man køber for under 1000 kr, derover er det gratis.
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***