Katte og maling...
Fra : Axelgaard

Dato : 23-12-03 13:08

Hejsa i gruppen!

Er der nogen som har erfaring med at male samtidig med katten stadig er i
huset/lejligheden? Igår påbegyndte vores maler at slibe og spartle
badeværelset. Spartelmasser er af typen epoxy, stinker som ind i helvede
lige til at give hovedpine... sagen er nu den at vores kat ikke rigtigt har
spist noget siden i går, aftensmaden stod der stadig i morges :(
Morgenmaden var heller ikke interessant. Jeg smed den sidste rest af fodret
ud og åbnede en ny pose... det gav lidt appetit, men også kun lidt. Kan det
være denne skrappe lugt af opløsningsmiddel der gør katten bims, eller er
der mon noget andet galt?
Han er også blevet så snaksaglig, hvilket han ikke normalt er. Han plejer at
stå og skrabe på ruden ud til vores altan et par gange om dagen, men igår og
i dag er det optrappet til mange gange. Jeg har haft ham med ude, men det
gider han heller ikke, det er for koldt :) Han ryster og vil ind :)

Skal katten have noget frisk luft i disse tider med maling, epoxy og
slibestøv?

Med venlig hilsen
Gitte, 3D og Brian.

ps: han er selvfølgelig ikke samme rum som dette foregår, men det kan jo
lugtes i hele hytten...

Fra : Noon

Dato : 23-12-03 13:48

Der er lige blevet lavet kloakledninger på vores vej, hvilket gjorde, at
det stank i hele lejligheden af epoxy i godt 14 dage... Mine katte sov
lidt mere end ellers, da det stod på! Og jeg var nødt til at "stikke af
hjemmefra" pga den frygtelige stank - jeg fik den værste hovedpine og
mistede appetitten, så måske din mis reagerer ligesom mig!??? :)
Masser af udluftning og leg ville nok være en god kur, for at katten så
kunne forbrænde noget energi og derved på appetit igen!

Med venlig hilsen
Noon
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Axelgaard

Dato : 23-12-03 14:37

"Noon" <hoeranderKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Masser af udluftning og leg ville nok være en god kur, for at katten så
> kunne forbrænde noget energi og derved på appetit igen!

Vi vil da gøre et forsøg! Tak og go' Jul

Fra : Kate

Dato : 23-12-03 15:58

Jeg tænkte også i samme baner som Noon. Ikke at jeg har været i rum med
større mængder epoxy, men jeg ved hvor mange forholdregler der er ved
brug af selv små mængder. Der hvor jeg arbejder limer vi med epoxy og
hvis vi får bare den mindste dråbe på handskerne skifter vi dem med det
samme. Så epoxy er bestemt ikke at spøge med.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.