Julegaver
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-12-03 07:34

Hold da op hvor er her stille i gruppen. Får mig til at tænke på, om
nogen af jer mon har fåtet nogle nyhedsguppe-relaterede gaver i år?
Ipods? G5'ere? Cykler?

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://www.akademiskopgavebank.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 25-12-03 10:35

http://blangstrup.org/index.php?id=P270

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Morten Lind

Dato : 25-12-03 17:50

> [...]

> Hold da op hvor er her stille i gruppen. Får mig til at tænke på, om
> nogen af jer mon har fåtet nogle nyhedsguppe-relaterede gaver i år?

Hæ....forærede mig selv en ekstra HD for mit artikelhonorar.....(der
altid udbetales i december).
Glædelig jul, Janus
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst[M.L.]

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 25-12-03 23:50

Morten Lind wrote:

> Hæ....forærede mig selv en ekstra HD for mit artikelhonorar.....(der
> altid udbetales i december).
> Glædelig jul, Janus
> M.

Jeg kom til at give mig selv en gl. eMate hjemkøbt fra UK til en
nogenlunde fair pris.
Det er jo rart at have noget at lege med i en sådan lang lang og kedelig
juleferie.
Hov så var der forresten en i den blå avis, som havde et netkort som
passede i eMaten og som der også fantes en driver til, så nu er den også
på nettet .......

Fra : Christian Bech

Dato : 26-12-03 16:37

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Hold da op hvor er her stille i gruppen. Får mig til at tænke på, om
> nogen af jer mon har fåtet nogle nyhedsguppe-relaterede gaver i år?
> Ipods? G5'ere? Cykler?

Min mor har givet min far en
eMac i fødselsdagsgave, men det er først i dag, så han måtte ikke tage
den med i går og jeg har slet ikke fået lov til at lege med den og
Panther endnu. Øv.

Pædagogisk set er det nok også bedst han forsøger sig med
brugsanvisningen først.
--
Christian

Fra : Morten Lind

Dato : 27-12-03 00:24

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> Panther endnu. Øv.
>
> Pædagogisk set er det nok også bedst han forsøger sig med

Hi, hi....a pro pos forældre........(Hr. Münster in mente).....så kom
jeg jo oprindeligt ind i Macverdenen gennem min far, der tævede, tegnede
og skrev på en Classic.......han har nu en iMacSE/DV400MHz/ - som jeg
har lagt ekstra RAM i..........og han kører OS 9.2.2.....MEN......jeg
puttede så min gamle iMac233 med Panther på over til ham i julen her -
for at han kunne øve sig....

men til frokost idag sagde han.....væk......duer
ikke......næste......(hæ, hæ)

Han er fra 1929.....*LOL*

hvem giver op - Morten giver op.......
Godt nyt år til hele gruppen.......knusere
Morten
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst[M.L.]

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-12-03 06:20

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> for at han kunne øve sig....
>
> men til frokost idag sagde han.....væk......duer

Min mor er fra 1934 (fortæl hende endelig ikke, at jeg har sagt det).
Hun har lige fået en ny iMac med OS X 10.3. Man kan altså godt bruge
det, selv om man er i pensionsalderen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 30-12-03 07:28

> Min mor er fra 1934 (fortæl hende endelig ikke, at jeg har sagt det).
> Hun har lige fået en ny iMac med OS X 10.3. Man kan altså godt bruge
> det, selv om man er i pensionsalderen.

Tjah...det nytter ikke....hans elskede AppleWorks ser jo helt "forkert"
ud...............og man skal ikke dobbeltklikke på
programmerne....

Godt nytår
Morten
--
[...dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...](ML)

Fra : Per Madsen

Dato : 30-12-03 14:22

> Min mor er fra 1934 (fortæl hende endelig ikke, at jeg har sagt det).
> Hun har lige fået en ny iMac med OS X 10.3. Man kan altså godt bruge
> det, selv om man er i pensionsalderen.

Overraskede min gamle far ifærd med at løbe rundt i uhyggelig labyrinter
og splatte monstre. Han sad og spillede Marathon på den mac jeg havde
foræret ham,- han er 76

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 30-12-03 18:33

Hvad er der i vejen med 1929?
Derfra kommer jeg også!!

Venlig hilsen
Erik Gjøe Geleff

Fra : Morten Lind

Dato : 30-12-03 21:17

Erik Gjøe Geleff <erik_gjoe_geleff@net.dialog.dk> wrote:

> Hvad er der i vejen med 1929?
> Derfra kommer jeg også!!
>
> Venlig hilsen
> Erik Gjøe Geleff

Ikke noget, Erik.......dejlig årgang......Glædeligt nyt år
Morten
--
[...dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...](ML)