Hjælp til PHP
Fra : Allan Johansen

Dato : 25-12-03 23:36

Hej NG

Kan jeg bruge PHP til at tjekke om Javascript er slået til, og hvis det ikke
er det, så efterfølgende få genereret en fejlmeddelelse efter egen ordlyd?

Er der evt. nogen som vil være så rar, at fortælle hvordan jeg gør, hvis det
altså kan lade sig gøre?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Allan Johansen

Fra : Kristian Thy

Dato : 26-12-03 00:32

Allan Johansen uttered:
> Kan jeg bruge PHP til at tjekke om Javascript er slået til, og hvis det ikke
> er det, så efterfølgende få genereret en fejlmeddelelse efter egen ordlyd?

Nej.

\\kristian
--
"The brain is a wonderful organ. It starts working the moment you get
up in the morning and does not stop until you get into the office."

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 26-12-03 02:17

"Allan Johansen" <hesselbjerg_dk@hotmail.com> tastet:

> [...]
> efter egen ordlyd?
>
> Er der evt. nogen som vil være så rar, at fortælle hvordan jeg gør,

Tja, noe JS-videresending om det er JS-støtte og noe annet hvis det ikke er
.... Du må bare leke deg litt ...

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no