Divx på alm. grafikkort?
Fra : Stefan Thomsen

Dato : 19-04-01 15:41

Kan et Matrox g200 med dvdmodul (eller andre grafikkort med tv-out) køre
divx?

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 19-04-01 19:35

Jeps - har du tv-out kan du se divx på dit tv.

Mvh. Henrik

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-04-01 08:07

"Stefan Thomsen" <chemnitz@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Kan et Matrox g200 med dvdmodul (eller andre grafikkort med tv-out) køre
> divx?

Har kørt DivX på et Matrox Mystique 2MB (ældre model) samt Riva128 kort 4MB
og det kører fint.

--
Bjarke Andersen

Fra : Stefan Thomsen

Dato : 20-04-01 10:30

Tak for svarene.

Fra : Peter Rinder

Dato : 20-04-01 21:34

Efter min erfaring afhænger muligheden for at afspille DivX-film meget af
processorkraften,
og knap så meget af grafikkortet.

/Peter

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 21-04-01 00:51

Det vil jeg give dig ret i, det hjælper dog hvis der er lidt ram på
grafikkortet.

Mvh. Henrik