Erfaringer med radeon-shop.de?!
Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 24-12-03 06:47

Jeg sidder og hakker i det med mit R8500 i Halo. Da jeg alligevel overvejer
at udskifte dette ellers ret ok kort: Nogen der har erfaringer med
http://www.radeon-shop.de?

Jeg overvejer kraftigt at købe et R9500@9700 eller R9800SE@9800Pro hos dem.
Det er billigt og udfra siden ser firmaet ok ud.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 24-12-03 11:50

"Rasmus Ipsen" <rip_gekko@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dem.
> Det er billigt og udfra siden ser firmaet ok ud.

Jeg har ikke erfaring med dem i øvrigt, men du skal være opmærksom på at de
9500 kort de sælger nu, ikke kan køre som 9700. Det skriver de selv, og at
det er derfor de sælger dem så billigt.

Det ser ud til at det er dem de kalder "Enhanced" der kan moddes.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 28-12-03 07:22

> [...]
> det er derfor de sælger dem så billigt.
>
> Det ser ud til at det er dem de kalder "Enhanced" der kan moddes.

Ja, det er også mit indtryk efter at have stavet mig i gennem det tyske. Det
er lidt for lang tid siden, jeg gik i skole - åbenbart