NFS:underground på TNT2 M64??
Fra : Cinnober

Dato : 24-12-03 00:49

Hejsa.
Nogen der ved med sikkerhed om Need For Speed:Underground kan/eller ikke kan
køre på et TNT2 M64 AGP med 32 mb ram???

Brormand har installeret det men det dutter ikke helt.Teksten kan ikke ses
(jeg har ikke selv set det)
Evt. på grund af DirectX 9.0 ???
Resten af pc´en er en Duron 1200 og 384 mb pc133 ram og Win XP Pro og nyeste
bundkort/grafikdrivere.
Keyboard er sat til Engelsk(USA)

Jeg har selv et GF4TI4200 og det kører uden problemer.
Har osse testet på min kærestes Duron 750 ,640 mb Pc133 ,Win XP Pro og
GF2MX200 og det kan da køre hvis man fjerner alt grafikgejl.

Fra : Brian Lund

Dato : 24-12-03 05:44

> Hejsa.
> Nogen der ved med sikkerhed om Need For Speed:Underground kan/eller ikke
kan
> køre på et TNT2 M64 AGP med 32 mb ram???

Kører du med den nyeste driver? - Hvis ja så prøv at bruge en ældre...

Men det er jo heller ikke det nyeste kort længere ;)

> [...]
> (jeg har ikke selv set det)
> Evt. på grund af DirectX 9.0 ???
> Resten af pc´en er en Duron 1200 og 384 mb pc133 ram og Win XP Pro og

Jeg gætter på du har pirat-versionen?? - Nå men det er ikke keyboardet, men
sproget der skal stå til engelsk (australsk), mener jeg at have hørt... Har
ikke selv spillet da bil-spil ikke lige er det jeg gider at bruge tid på :)

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 24-12-03 14:06

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke selv spillet da bil-spil ikke lige er det jeg gider at bruge tid på :)

Originalen skal stå til engelsk/australsk uanset om det er
US eller UK versionen. Så det behøves såmænd ikke være
en piratkopi. MHT til teksten så mindes jeg en MS patch man
skal installere. Den rettede ihvertfald flere problemer med tekst
i nyere spil da den kom ud. Måske det kan bedre svare sig at
spørge i dk.spil.computer omkring den.

/Kenneth Iversen

Fra : Brian Lund

Dato : 24-12-03 14:18

> [...]
> skal installere. Den rettede ihvertfald flere problemer med tekst
> i nyere spil da den kom ud. Måske det kan bedre svare sig at

Nå... Jeg havde bare hørt noget med at den svenske version var kommet ud i
danmark, og der var nogen problemer der... Hmm... Derfor troede jeg at den
skulle stå til det land som spillet var udgivet i...

Brian

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 25-12-03 01:03

> [...]
> danmark, og der var nogen problemer der... Hmm... Derfor troede jeg at den
> skulle stå til det land som spillet var udgivet i...

Jeg kender ikke til om der findes en svensk version men det er ihvertfald
ikke den som 2ndgames sendte mig for en uge siden og der skal jeg
ændre på sproget til engelsk/australsk før det virker.

Jeg kan bare se at der er 2 slags patches. US og UK.

/Kenneth Iversen

Fra : Brian Møller

Dato : 28-12-03 14:14

"Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har osse testet på min kærestes Duron 750 ,640 mb Pc133 ,Win XP Pro og
> GF2MX200 og det kan da køre hvis man fjerner alt grafikgejl.

Det her er sakset fra Readme.txt

VIDEO CARD SUPPORT
==================

Although Direct3D is supported, this support is only officially
extended to certain 3D accelerator devices. The following major D3D
chipsets are supported

ATI Radeon 7500 or greater
Intel i865
Matrox Parhelia
NVidia geForce2 or greater
SiS Xabre 400

While Direct3D supports a wider variety of 3D accelerator devices, the
behavior of NEED FOR SPEED UNDERGROUND cannot be predicted in these
situations. In extreme cases, running NEED FOR SPEED UNDERGROUND with
a Direct3D device that is not officially supported can lead to an
unstable PC environment.

Under Direct3D, the performance of NEED FOR SPEED UNDERGROUND (in both
graphics AND audio) is influenced greatly by the Direct3D driver
versions that are installed. It is highly recommended that the latest
versions of all video card and sound card drivers be obtained and
installed. Please consult your hardware manufacturer for their newest
drivers. Also, keep in mind that video chip manufacturers sometimes
provide drivers in addition to the card manufacturer.

Fra : Brian Møller

Dato : 28-12-03 14:13

> [...]
> Har osse testet på min kærestes Duron 750 ,640 mb Pc133 ,Win XP Pro og
> GF2MX200 og det kan da køre hvis man fjerner alt grafikgejl.

Det er her sakset fra Readme.txt til spillet: