Problemer med en ældre computer
Fra : Daniel Jespersen

Dato : 25-12-03 16:43

Hejsa

Jeg har en gammel computer som jeg har lovet at formatere for en bekendt,
men den vil ikke starte op når tastaturet er tilsluttet. Der kommer intet
billede men computeren tænder fint.
Computeren er en AT computer hvis det kan hjælpe

Computeren har en AMD K6-(2?) 266 Mhz processor samt 64 mb ram

Mvh

Daniel

Fra : Daniel Jespersen

Dato : 25-12-03 17:23

Nu har jeg fået den til at virke, jeg støvsugede bare forsigtig computeren
og trykkede lidt på grafikkort og ram.

Mvh
Daniel

Fra : Jesper

Dato : 25-12-03 20:43

Er det ikke lidt utroligt at når man skal starte en computer, og man glemmer
at tilslutte tastaturet kommer der en meddelelse der er UMULIG at gennemføre
??

KEYBOARD ERROR !! PRESS F1 TO RESUME !!!

Øøøhhh -- HVORDAN ???? *GG*

MVH

Jesper

Fra : Daniel Jespersen

Dato : 25-12-03 21:47

"Jesper" <jesper@UPSjacobsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
glemmer
> at tilslutte tastaturet kommer der en meddelelse der er UMULIG at

Øh jow

> KEYBOARD ERROR !! PRESS F1 TO RESUME !!!

Ja det siger en computer når tastaturet ikke er tilsluttet.

> Øøøhhh -- HVORDAN ???? *GG*

I mit tilfælde ville computeren IKKE starte op MED tastaturet tilsluttet...

> MVH
>
> Jesper

Mvh
Daniel

Fra : John Vedsegaard

Dato : 26-12-03 21:06

> [...]
|
| Ja det siger en computer når tastaturet ikke er tilsluttet.

| I mit tilfælde ville computeren IKKE starte op MED tastaturet

Er du sikker på tastaturet sidder i det rigtige stik? På nogle ældre
computere kunne man bytte om på stikkene.
Endvidere sidder der ofte en omskifter mellem XT/AT på bagsiden den skal stå
på AT, selv om jeg ikke tror dette er problemet, kunne du dog prøve det.

Derudover "KUNNE" computeren være defekt.

--
John Vedsegaard

http://www.taform.dk