Bag ud af dansen...
Fra : Jackal

Dato : 24-12-03 13:56

Sådan føles det i hvert fald. Har nu endelig besluttet mig for at opgraderer
mit støvede lig af en computer, men teknologien er rendt lidt i forvejen fra
jeg sidst gjorde det.
Har et hjemmebygget støjsvagt kabinet som jeg ønsker at beholde, men
spørgsmålet er så hvor stor psu bør være hvis man skal op og køre noget at
det nyeste isenkram ?
Har kig på Silent Purepower 420W Active PFC fra Termal Take, da den heller
ikke larmer særligt meget, men er den go nok, eller risikere man at må
udskifte den rimeligt hurtigt ?

På Forhånd Tak og God Jul

Jackal

Fra : Mark

Dato : 24-12-03 15:31

> Har et hjemmebygget støjsvagt kabinet som jeg ønsker at beholde, men
> spørgsmålet er så hvor stor psu bør være hvis man skal op og køre noget at
> det nyeste isenkram ?

Min. 300W

> Har kig på Silent Purepower 420W Active PFC fra Termal Take, da den heller
> ikke larmer særligt meget, men er den go nok, eller risikere man at må
> udskifte den rimeligt hurtigt ?

Jeg tror nu nok du er på den sikre side med den der

Mvh
Mark

Fra : Jackal

Dato : 25-12-03 09:34

"Mark" <mjonsfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Min. 300W

> Jeg tror nu nok du er på den sikre side med den der
>
> Mvh
> Mark

Takker mange gange, den er bestilt.

Mvh
Jack

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-12-03 01:46

In article <3feaa0f5$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jackal@webspeed.dk says...
> Takker mange gange, den er bestilt.

Du risikerer at gøre et fejlkøb, da du ikke har undersøgt dit behov
ordentligt inden du handlede.
Alt for mange køber PSU i blinde.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jackal

Dato : 31-12-03 14:04

Hejsa!

Du er inde på noget, og ja, det risikere jeg jo egentlig... Har dog ikke
bestilt Cpu og Mobo endnu, så har heldigvis chancen endnu for at undgå
problemmet, men ja, man vil jo nok alle helst have det hurtigste på
markedet, så enten må jeg affinde mig med noget der passer, eller også kan
en kammerat sikkert få tilbudt en ny Psu til få penge....

Men takker i hvert fald.....

Mvh
Jackal

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-01-04 15:04

In article <3ff2c960$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jackal@webspeed.dk says...
> Du er inde på noget, og ja, det risikere jeg jo egentlig... Har dog ikke

Jeg skal gerne være behjælpelig med at regne for dig...

> problemmet, men ja, man vil jo nok alle helst have det hurtigste på
> markedet, så enten må jeg affinde mig med noget der passer, eller også kan

Derfor behøver man ikke at købe sin PSU i blinde. Find indmaden til
PC'en først og beregn derefter størrelsen af PSU.

> Men takker i hvert fald.....

Kan du overtales til at læse lidt her?:

Godt Nytår!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-12-03 01:45

In article <3fe9a2fd$0$69910$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
mjonsfjern@mail.dk says...
> Min. 300W

Du skyder i blinde.

> Jeg tror nu nok du er på den sikre side med den der

Du aner intet om hans maskine. Dit råd er _intet_ værd.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-12-03 01:44

In article <3fe98ccb$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jackal@webspeed.dk says...
> spørgsmålet er så hvor stor psu bør være hvis man skal op og køre noget at
> det nyeste isenkram ?

Det afhænger af de krav dit isenkram stiller.

> Har kig på Silent Purepower 420W Active PFC fra Termal Take, da den heller
> ikke larmer særligt meget, men er den go nok, eller risikere man at må

Det kommer an på de krav dit isenkram stiller.