En venlig sjæl? Hjælp til Pc/Tv Nvidia
Fra : Kispus

Dato : 22-12-03 23:37

Hej, er der ikke en venlig sjæl der vil hjælpe mig
med at få mit grafikkort/Pc konfigureret til at kunne
se samme billed på Tv/Pc
Evt. over telefonen, da det åbenbart ikke er sådan lige
at gå til, jeg har efterhånden brugt adskillige timer.
Se billed af Nvidia menu her:

Den siger "singel" og jeg får ikke anden mulighed.
Jeg mangler de 2 skærme 1 og 2 og muligheden for
at clone.
Så Please !!!!
Mvh. John

Fra : SB

Dato : 23-12-03 01:11

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se billed af Nvidia menu her:
>
> Den siger "singel" og jeg får ikke anden mulighed.
> Jeg mangler de 2 skærme 1 og 2 og muligheden for

For lige at gøre tråden lidt længere og ikke starten en ny, så kan jeg godt
få nr. 2 skærm med (TV) men kan kun se mit skrivebords-baggrundsbillede på
tv't - hvorfor ikke iconer og film som bliver afspillet i power DVD?

Søren

Fra : Kispus

Dato : 23-12-03 06:06

> [...]
> få nr. 2 skærm med (TV) men kan kun se mit skrivebords-baggrundsbillede på
> tv't - hvorfor ikke iconer og film som bliver afspillet i power DVD?

Hvilken driver-version bruger du, jeg har opdaget at
det ikke er den samme nenu (kortets egenskaber)
man får ved de forskellige drivere.
Jeg kører pt. med 5.3.0.3 og har uden held
forsøgt mig med 6-7 andre.
John

Fra : SB

Dato : 23-12-03 08:48

> [...]
> det ikke er den samme nenu (kortets egenskaber)
> man får ved de forskellige drivere.
> Jeg kører pt. med 5.3.0.3 og har uden held

Hej John

det er en
4, et-eller-andet
kan ikke huske det
Hvor kan man se det?

Søren

Fra : Lars Pedersen

Dato : 23-12-03 09:46

> [...]
> Se billed af Nvidia menu her:
>
> Den siger "singel" og jeg får ikke anden mulighed.
> Jeg mangler de 2 skærme 1 og 2 og muligheden for

Det virker helt fint for mig tror jeg vil fyrer en guide op ang tv-out med
billeder og det hele

Fra : Lars Pedersen

Dato : 23-12-03 13:51

Såen www.frip.dk/caleb

Fra : SB

Dato : 23-12-03 14:15

"Lars Pedersen" <caleb@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Såen www.frip.dk/caleb

Den er da til at gå til den side der, kigger den igennem i aften og se om
jeg ved hjælp af den kan få skidtet til at virke

Søren

Fra : Kispus

Dato : 23-12-03 19:48

Hej Lars
Tak for din side med forklaring, men det ændrer ikke
at jeg bare ikke har 1 - 2 skærme, så jeg kan ikke sætte
flueben i "Udvid" den er netop den menu jeg mangler.
der er åbenbart forskel på hvilken driver man benytter,
jeg har prøvet at skifte mellem 6-7 forskellige, den ene gang
forsvandt "egenskaber" fuldstændig, en anden kommer
den lille rude til venstre bare ikke ud.
hvilken driver bruger du ?

Og til SB
Du finder driver-version sådan:
kontrolpanel > system > hardware > enhedshåndtering !
Der dobbelklikker du på dit grafikkort og så fanen driver.
Hilsen John

Fra : Kispus

Dato : 23-12-03 20:06

Hej Lars
Jeg vil lige fortælle hvad jeg kører med:
XP 700 Mhz Athlon
Kort: TNT2-Ultra Tv in/out
Kabel:
Til Tv: Scar
Til Pc: mini Jack til lyd + phono + mini din (som dit foto)
men jeg ved ikke om jeg skal have både phono og din-stik
monteret eller kun een af dem.
Jeg har for længe siden lånt kort og kabel af en ven,
og da fik jeg menuen med skærm 1 og 2 og satte flueben
i "Klon" men da har jeg kørt med en anden driver,
så jeg tror at det er her der er noget galt.
Hilsen John
55 56 19 09