Internet til mindre by
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 22-12-03 22:46

Jeg har hørt om flere småbyer der får internet via radiomodtager.
Hvilke firma´er tilbyder at opsætte sådan et net?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Ralph

Dato : 22-12-03 23:11

"Ole Frederiksen" <olebaltzer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt om flere småbyer der får internet via radiomodtager.
> Hvilke firma´er tilbyder at opsætte sådan et net?

Hvor bor du? Ved at IM_teknik i Karby har oprettet flere net omkring på Mors

www.im-teknik.dk

--
venligst
Ralph

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 22-12-03 23:17

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> "Ole Frederiksen" <olebaltzer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvor bor du? Ved at IM_teknik i Karby har oprettet flere net omkring på
Mors

> www.im-teknik.dk

Jeg bor i en lille by der hedder Hadbjerg, imellem Århus og Randers

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Ralph

Dato : 22-12-03 23:32

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> Jeg bor i en lille by der hedder Hadbjerg, imellem Århus og Randers

Ring og spørg, ved at de kører ud, men tid på vejen et dyrt, måske du skulle
spørge på mit andet forslag, der er trods alt kortere. max 50 km.

--
venligst
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 22-12-03 23:11

www.torrild.com har også et lokalt net

--
venligst
Ralph

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-12-03 17:15

Hej

"Ole Frederiksen" <olebaltzer@hotmail.com> wrote:

>Jeg har hørt om flere småbyer der får internet via radiomodtager.
>Hvilke firma´er tilbyder at opsætte sådan et net?

Ud over de allerede nævnte er her et par stykker mere:

www.redspot.dk

www.intercitynet.dk

Og så sælger Sonofon jo radiobaseret bredbånd

www.sonofon.dk

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"