TDC?
Fra : Ralph

Dato : 22-12-03 20:11

Har et lille netværk hjemme, med router/hub, som forbinde 4 stk. PC med
nettet.

De kan se hinanden, kan læse post (og skrive denne besked), men kan ikke
logge på nettet, ej heller msn.
Ved nogle her om TDC har probs?

Bredbånd

--
venligst
Ralph

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-03 20:29

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev :

>De kan se hinanden, kan læse post (og skrive denne besked), men kan ikke
>logge på nettet, ej heller msn.

Tilsyneladende ja.

PS.
Du har stillet spørgsmålet i flere grupper uden at x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Ralph

Dato : 22-12-03 21:02

> [...]
> Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
> grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.

Undskyld, jeg VED det godt, men da jeg ikke - før nu - har abb. på nogel
internetnyhedsgrupper så vidste jeg ikke hvilke(n) der var mest trafikeret.
Og spørgsmålet blev stillet mens jeg ventede på en TDC-hotline-medarbejder,
så for at oplyse ham mest fyldestgørende valgte jeg at spørge flere steder.
Hvor i landet bor du, jeg VED nu at det virker i Kolding.

--
venligst
Ralph

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-03 21:11

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev :

>Hvor i landet bor du, jeg VED nu at det virker i Kolding.

Sorø, opkoblet via Næstved.
--
Knud

Fra : Ralph

Dato : 22-12-03 22:09

> Sorø, opkoblet via Næstved.

NU virker det, beklager ulejligheden, det var åbentbart et TDC problem.

--
venligst
Ralph