Jason X?
Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 13:06

Hej

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få set min Jason X som har stået
på hylden i over et ½ år

Mener at kunne huske den fik negativ omtale.

Jeg syntes der er en kanon film. Det eneste minus er den lidt åndssvage
slutning. Det blir lige en tand for plat.

Jeg sidder stadig og smiler over scenen hvor han fryser hende kvindens
hovede ned og smadrer det mod bordkanten - det er fanme noget der rykker,
hehe !!!

Hvad syntes i andre om den?

Og hvordan generelt med hele serien?

Mine 5 favoritter er 1,4,9,X og Freddy vs Jason!

Rune

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 22-12-03 16:36

> Hvad syntes i andre om den?
>
> Og hvordan generelt med hele serien?
>
> Mine 5 favoritter er 1,4,9,X og Freddy vs Jason!

Jeg var står fan Fredag den 13. filmene da jeg var yngre, så jeg skulle
bestemt også have fat på DVDen af Jason X.
Jeg synes også det er en fed film, det er en rigtig sej blanding mellem
slasher og SciFi. Jeg kan speciel godt lide scenen med det gamle Camp
Crystal i holodecket :)

Freddy vs Jason er efter min mening også en ganske udemærket film.
Den var måske ikke så god som jeg havde håbet, men den var langt bedre end
hvad jeg havde frygtet.
Men den har også sådan en lam slutning som Jason X. Men sådan skal den slags
film åbenbart afsluttes.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : zcully

Dato : 22-12-03 19:42

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg syntes der er en kanon film. Det eneste minus er den lidt åndssvage
> slutning. Det blir lige en tand for plat.

Fed film også, men du har ret i at det går totalt over gevind til sidst.

> [...]
>
> Hvad syntes i andre om den?
>
> Og hvordan generelt med hele serien?
>
> Mine 5 favoritter er 1,4,9,X og Freddy vs Jason!

Jeg syntes Freddy Vs. Jason var ultra fed. Nu er jeg stor fan af begge og er
vild med den måde det egentlig lykkedes at få stemningen fra begge
filmserier med. Ta bare Åbningen...
Glæder mig allerede til 2'eren
Det er langt tid siden at jeg har set de gamle jason film, så jeg kan ikke
så godt huske dem.

> Rune

/Zcully