ADSL - hvor langt fra centralen er det nu?
Fra : Skipper

Dato : 19-04-01 13:54

Tak

Skipper

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-04-01 14:15

"Skipper" <skipper@post3.tele.dk> wrote in message
news:9bmn6n$3h7$1@news.inet.tele.dk...
> Tak

Max. 5 km. og husk at kabler ikke ligger i fugleflugtslinje.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-04-01 14:25

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Skipper" <skipper@post3.tele.dk> wrote in message
>
> Max. 5 km. og husk at kabler ikke ligger i fugleflugtslinje.

Er det ikke den tommelfinger regn, der er ang. afstanden... Men i
kabel-længde er det vist noget med 6,8 Km...?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-04-01 14:44

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote in message
> Er det ikke den tommelfinger regn, der er ang. afstanden... Men i
> kabel-længde er det vist noget med 6,8 Km...?

Muligvis, men så kunne man jo også sige at afstanden max. må være 10 km, men
man kan så kun garantere en ADSL opkobling på max. 256kbit (henvisning til
længde test som TDC kørte på et tidspunkt.)

--
Bjarke Andersen

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 19-04-01 16:09

Hvis du kigger på CyberCitys erhverssider, kan du se der er forskellige
priser for op til 5 og 10 KM

Dvs. at du kan godt få ADSL hvis du bor 10 KM væk, det koster bare extra..

/Henning

---
Wanna make money? Click here:
http://www.desktopdollars.com/gateway_click.asp?id=Fuxie

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-04-01 16:39

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du kigger på CyberCitys erhverssider, kan du se der er forskellige
> priser for op til 5 og 10 KM

Er du sikker på det er ADSL?

> Dvs. at du kan godt få ADSL hvis du bor 10 KM væk, det koster bare extra..

Det kan man ja, men da ADSL-signalet ikke simpelt kan forstærkes er det
_ikke_ billigt.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 20-04-01 18:19

Se i øvrigt

http://internet.opasia.dk/abonnement/netexpres/grund_expres.html

hvor der er et hastighed/afstand skema...

--
Flemming Mahler Larsen,
Jeg repræsenterer med denne udtalelse bare mig selv.