skade på nabos campingvogn
Fra : claus v

Dato : 16-12-03 22:54

Hej Gruppe

min søn holdte et party hvor der ankom et par eller tre ubudne af min søn
ukendte gæster som da de blev bedt om at forlade festen måske smed en cykel
ind i naboens campingvogn med en bule som resultat
der var selvfølgelig ikke nogen der så de unge mennesker smide med cyklen
og skaden opdages først næste morgen ved at cyklen ligger ved siden af
campingvognen

cyklen tilhører en kammerat til min søn

campingvognen er parkeret på offentlig vej og det kan selvfølgelig være
andre der har lavet skaden men sandsynligvis er det de unge ubudne gæster
der har lavet bulen.

er jeg det er min bolig eller min søn eller cyklens ejer på nogen måde
erstatningspligtig i denne sag.

med venlig hilsen og på forhånd tak

claus v

Fra : C. Caspersen

Dato : 16-12-03 23:55

"claus v" <FJERNALTMEDSTORTclausv@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> er jeg det er min bolig eller min søn eller cyklens ejer på nogen måde
> erstatningspligtig i denne sag.

Nej, overhovedet ikke. Der er tale om hærværk forøvet af en pt. ukendt
gerningsmand. Det er ham, der hæfter.

/Caspersen

Fra : Peter G C

Dato : 17-12-03 19:41

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Nej, overhovedet ikke. Der er tale om hærværk forøvet af en pt. ukendt
> gerningsmand. Det er ham, der hæfter.

Enig.

/Peter

--