aner på danmarkskort
Fra : Erik Brejl

Dato : 14-12-03 21:39

Jeg kunne tænke mig at prikke mine aner ind på et Danmarkskort. Gerne med
farver efter antal eller med et tal i en prik.
Har nogen prøvet at eksperimentere med sådan noget?

Erik Brejl

Fra : Philip Kofoed

Dato : 14-12-03 22:15

Hej Erik,

> Jeg kunne tænke mig at prikke mine aner ind på et Danmarkskort. Gerne med
> farver efter antal eller med et tal i en prik.
> Har nogen prøvet at eksperimentere med sådan noget?

Jakob Hoffmann har skrevet et program til den slags som du kan downloade her:

http://www.geocities.com/iscasoftware

Dette hollandske projekt ser også spændende ud, men det er vist til
unix/linux:
http://www.phys.uu.nl/~pijll/genea/perl/gedplot/

mvh
Philip Kofoed

Fra : Jens V. Olsen

Dato : 15-12-03 09:17

On Sun, 14 Dec 2003 21:38:54 +0100, "Erik Brejl" wrote:

>Jeg kunne tænke mig at prikke mine aner ind på et Danmarkskort. Gerne med
>farver efter antal eller med et tal i en prik.
>Har nogen prøvet at eksperimentere med sådan noget?
>
>Erik Brejl

<http://home6.inet.tele.dk/jvo/topanet1.htm>
Med venlig hilsen
Jens V. Olsen

Fra : K. Thidemann

Dato : 17-12-03 22:06

<erik@brejl.FJERNDETTE.dk> wrote:

>Jeg kunne tænke mig at prikke mine aner ind på et Danmarkskort. Gerne med
>farver efter antal eller med et tal i en prik.
>Har nogen prøvet at eksperimentere med sådan noget?

Hej Erik

Prøv at se Bjarnes hjemmeside.

http://www.geocities.com/bjarne_damsgaard/

De fleste af mine forfædre var fra Mors, se her hvor de boede (Flash
animation).

Mvh
Ketty Thidemann