udskrifter
Fra : Carsten Grøndal

Dato : 09-12-03 22:14

Hej.

Jeg prøver i win-fam at lave en udskrift af min slægt. Som pdf-fil på en
diskette til en bogtrykker.
Papirlængde 1,4 m. Men uanset hvad jeg laver gemmer pdffilen kun de første
ca 70 cm som læsbart. Resten står oveni hinanden.
Kan nogen komme med et bud på hvad jeg gør forkert?

En pdf fil er vel eneste mulighed for at få et trykkeri til at printe træet
ud.

Med venlig hilsen

Carsten Grøndal

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 09-12-03 22:17

Tue, 9 Dec 2003 22:13:45 +0100, in dk.videnskab.historie.genealogi,
"Carsten Grøndal" <carsten-g@privat.dk> wrote:

> [...]
>Kan nogen komme med et bud på hvad jeg gør forkert?
>
>En pdf fil er vel eneste mulighed for at få et trykkeri til at printe træet

vurder om du ikke skal legge inn PDF995 som er en egen printerdriver som
fungerer meget bra. Da blir det som en vanlig utskrift men i stedet for
å komme til papir, får du laget en PDF-fil, se http://www.pdf995.com

--
Otto Jørgensen
http://home.online.no/~otjoerge/bk/

Fra : Jesper Holgersen

Dato : 09-12-03 22:52

Hej Carsten,

"Carsten Grøndal" <carsten-g@privat.dk> wrote in message
> [...]
> Kan nogen komme med et bud på hvad jeg gør forkert?
>
> En pdf fil er vel eneste mulighed for at få et trykkeri til at printe

Jeg har også altid haft problemer med WinFamily når det galdt udprinting til
PDF - også selvom jeg brugte PDF-printeren fra Adobe selv. Og jeg så
nøjagtigt samme problem som du beskriver. Jeg har haft succes med at bede
PDF-printeren om at medtage fontene i dokumentet, så står det hele fint på
siderne. Måske det også kan hjælpe dig?

> Med venlig hilsen
>
> Carsten Grøndal

Med ditto hilsen
- Jesper (http://familien-holgersen.dk)

Fra : Carsten Grøndal

Dato : 10-12-03 17:23

Hej.

Mange tak for hurtigt svar. Hentede fil på nettet så har fået lavet mine
udskrifter nu.

Hilsen

Carsten Grøndal